بسیجی برتر استان مرکزی در گفتگو با بسیج:

حیا و عفت از عوامل اقتدار و پیشرفت نظام اسلامی است/ حجاب مایه حفظ کرامت انسانی زن

یک فعال فرهنگی گفت: حجاب مایه کرامت زن محسوب می شود و یکی از عوامل مهم اقتدار ملی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۵۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

فاطمه بخشی بسیجی برتر استان مرکزی و فعال فرهنگی، اجتماعی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه حجاب علاوه بر اینکه یک دستور الهی است می تواند یکی از عوامل اقتدار نظام اسلامی محسوب شود، گفت: امروز دشمن با شگردهای مختلف قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارد و در این چهل سال با جنگ هشت سال، تهاجم فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای قصد از پای درآوردن ملت ایران را داشته و دارد ولی با هوشیاری ملت و مدیریت الهی مقام معظم رهبری هرگز به این هدف خود دست نخواهد یافت.

وی حجاب را یکی از عوامل مهم اقتدار ملی خواند و افزود: ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه یکی از اهداف دشمن در این مقطع زمانی است چراکه مهمترین سلاح این ملت ایمان و تقوای الهی است.

بسیجی برتر استان مرکزی حجاب را مایه تشخص و آزدی زن دانست و گفت: علیرغم تمام توطئه های دشمن حجاب باعث اسارت زن نمی شود بلکه برای زن متانت است و باعث ارزش گذاری او خواهد شد و آبرو و احترام او را چندین برابر می کند.

این فعال فرهنگی حجاب را یکی از ابزار امنیت برای بانوان دانست و افزود: در واقع حجاب برای بانوان یک نعمت الهی است چراکه با حفظ حجاب هم بانوان امنیت پیدا می کنند و هم مردان مقتدر، و جامعه ایمن خواهد شد.

بسیجی برتر استان مرکزی با تأکید بر اینکه حجاب مایه کرامت زن است، افزود: اگر بانوان، حجابی که اسلام برای آنها تعیین کرده را رعایت کنند می توانند در جامعه به راحتی در هر موقعیتی حضور پیدا کنند و حجاب برای بانوان یکی دستاورد ارزشمند است.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات