خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان:

حجاب سرمایه ملی است

حجت الاسلام صادقی گفت: اگر در اسلام در آیات مختلف و روایات گوناگون به بحث پوشش پرداخته است برای این است که جلوی هوس بازی مردان گرفته شود و باعث شود که حرمت و متانت زن حفظ شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۷۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

حجت الاسلام رضا صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون ارزش و جایگاه عفاف و حجاب اذعان کرد: حجاب سرمایه ملی است.

وی ادامه داد: حجاب اسلامی برای پیشگیری از آلودگی جامعه و شخص و برای تأمین سلامت روحی و روانی و جلوگیری از فساد در جامعه می باشد.

صادقی تبیین کرد: اگر در جامعه و اجتماع حیا و حجاب برداشته شود و روابط نامحرمان علنی گردد جرم و جنایت و فساد و بی دینی و نیز بی بند و باری رواج پیدا کرده و کانون گرم خانواده که توسط زوجین مخصوصا زن تامین می گردد از بین رفته و جای آن را حرج و مرج و فساد و تباهی خواهد گرفت.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان اذعان کرد: اگر در اسلام در آیات مختلف و روایات گوناگون به بحث پوشش پرداخته است برای این است که جلوی هوس بازی مردان گرفته شود و باعث شود که حرمت و متانت زن حفظ شود.

این مسوول مطرح کرد: اهمیت حجاب و پوشش اسلامی جایی است که خداوند در سوره های قرآن از آن به عنوان یک ضرورت یاد میکند و آن را حافظ انسان در بسیاری از بیماری های جسمی و روانی میداند.

صلدقی گفت: امروزه کشور های غربی را میبینیم که برای برچیدن فرهنگ اسلامی ترویج برداشتن حجاب و برهنگی را در برنامه های خود جا داده اند در حالی که قرآن خود نمایی و خودآرایی در منتظر عمدی را انحراف جنسی می داند و می فرماید که بهترین زینت در زن در سر و صورت او وجود دارد و می تواند آن آرایش نماید این است که در آیه ای دوبار تاکید بر پوشاندن زینت و مواضع زینت می نماید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان در خاتمه گفت: از زمینه هایی که باعث عفت و حیای زن می شود و ظهور و بروز عفت را جلوه گر می کند مسئله حجاب و پوشش است.

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها