خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین:

اکرام ایتام با سهم ۱۵ درصدی، رتبه نخست کمک‌های مستمر مردم استان قزوین را دارد

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال گذشته بیش از ۹ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان معادل ۱۵ درصد از مجموع کمک های مردمی، در سر فصل اکرام ایتام بوده است.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۵۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر محبی با اشاره به مجموع فعالیت های انجام شده در سال ۹۷ بیان کرد: مجموع درآمدهای حاصل از مشارکت مردم خیر استان قزوین در سال ۹۷ ، بیش از ۶۲ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان بوده است که در قالب طرح های مختلف به نیازمندان مساعدت شده است.
وی ادامه داد: از این مبلغ، بیش از ۹ میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان معادل ۱۵ درصد از مجموع کمک های مردمی در سرفصل اکرام ایتام بوده است و این معنی آن است که نخستین و بالاترین میزان کمک های مستمر مردم استان قزوین در بحث اکرام ایتام است.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بعد از طرح اکرام ایتام ، بالاترین میزان مشارکت مستمر مردم استان قزوین با بیش از شش میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان در سرفصل صدقات بوده است.
وی افزود: همچنین مردم نیکوکار استان قزوین طی سال ۹۷، علاوه بر مساعدت چهار میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومانی به فرزندان محسنین، در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی از قبیل جشنهای عاطفه ها و نیکوکاری، ماه محرم، ماه مبارک رمضان و اعیاد سعید قربان و فطر و ... هموطنان نیازمند خود را فراموش نکردند و مشارکت بسیار چشمگیری در این مناسبتها نیز داشتند .
محبی اعلام کرد : هم استانی های خیر در جشن نیکوکاری بیش از شش میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان، در بحث اطعام و افطاری بالغ بر پنج میلیارد تومان و در قالب طرح احسان حسینی بیش از چهار میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان به نیازمندان مساعدت کرده اند.
وی تصریح کرد: در این مدت بیش از ۶۸۸ میلیون تومان برای کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان (طرح کوثر)، بیش از ۵۰۵ میلیون تومان برای کمک به درمان نیازمندان (طرح شفاء)، بیش از ۴۸۵ میلیون تومان برای تهیه پوشاک، بیش از ۱۸۲ میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری زندگی و بیش از ۱۸۳ میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به مددجویان تحت حمایت مساعدت شده است.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: مردم نیکوکار استان بیش از ۹ میلیون تومان در قالب طرح تفت و تاج و گل کمک کرده اند که که در این طرح نیکوکاران برای اهدای گل در مراسم ترحیم، مبلغ مورد نظر را به نیت متوفی به نیازمندان اهداء کرده و به جای آن از گل های آماده استفاده می کنند.
وی گفت: مردم نیکوکار استان طی سال ۹۷ در سایر زمنیه ها نیز با خادمین خود در کمیته امداد همکاری داشته اند، به طوری که بیش از ۵۳ میلیون تومان برای آزادی زندانیان، بیش از ۱۹ میلیون تومان برای عقیقه، بیش از ۱۵ میلیون تومان برای اجاره و ودیعه مسکن نیازمندان، بیش از ۱۰ میلیون تومان برای امور آموزشی، بیش از ۶۸ میلیون تومان برای تحصیل دانش آموزان نیازمند، بیش از ۲۰ میلیون تومان برای اشتغال نیازمندان و ... مساعدت شده است.
محبی یادآورشد: با توجه به لزوم استفاده از روش های نوین در ارائه خدمات به نیازمندان، کمک های مردمی از طریق کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* نیز قابل دریافت است.
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها