خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی:

دیدگاه رهبر انقلاب به آینده تماما امیدبخش است/ اقتصاد ما از مدیریت سو ضربه دیده است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز تحریم های آمریکا 20 درصد به ما اثر می گذارد و عوامل دیگری که ناشی از اقتصادی داخلی ما خصوصا در بخش مدیریت است که چون افراد جزو باند و حزب و طایفه و فامیل هستند آمده اند مسئولیت گرفته اد و در راس کارند.
کد خبر: ۹۱۵۴۱۰۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی عاشقان ولایت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و ارکان حلقات صالحین با سخنرانی آیت اله اسلامی امام جمعه محترم شهرستان و عضو خبرگان رهبری در حسینیه آیت اله موسوی شالی تاکستان برگزار گردید .

آیت اله اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب زحمت خیلی زیادی را در تهیه بیانیه گام دوم انقلاب کشیده اند اذعان کرد: با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانیه باید در میان شما جوانان مطالعه شود گفتمان شود و با یکدیگر در آن خصوص به بحث و گفت و گو بپردازند.

وی اذعان کرد: بنده به عنوان یک طلبه نسبت به حلقه های صالحین وظیفه دارم که بیانات مقام معظم رهبری را تبیین نمایم ! حضرت آقا زمانی که دشمن توطئه می کند و به فساد در جامعه دامن می زندمدیریت به جا و دقیقی دارند و در مقابل توطئه ها کوهی از امید به نسل جوان و نسل چهارم انقلاب و همچنین پشتوانه ای برای مستضعفین و انقلاب اسلامی می باشند که قطعا گوش دادن به فرامین ایشان از واجبات است .

امام جمعه تاکستان تبیین کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم در این چهل سال 7 برکت از برکات انقلاب اسلامی را بیان می کنند و نسبت به آینده 7 نکته را تذکر و ترسیم می نمایند.

وی ابراز کرد: اولین تذکر رهبری علم و پژوهش می باشد ، بایستی علم و پژوهش سراسر کشور و منطقه را بگیرد چرا که اگر از مردم و انقلاب و مقاومت و صالحین دور بشویم ضرر می کنیم ، رتبه ما در جایگاه 134 علمی بین کشورها را داشتیم و از نظر علمی و پژوهشی پایین بودیم و هر چقدر می گفتیم که ابوعلی سینا ، خواجه نصیرالدین از ماست اما ما را تحقیر کردند و در رتبه 134 معرفی شدیم که این خفت بود . اما انقلاب اسلامی در 40 سالگی خود کاری کرد که مقالات علمی ما جزء 13 و 14 قرار گرفتیم و حضرت آقا به این اکتفا نمی کنند بلکه می گویند ما باید آنچنان پیش برویم که اگر کسی خواست به معلومات علمی ما دست پیدا کند باید فارسی یاد بگیرد .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: ما از لحاظ صنعت موشک جزء 10 کشور برتر دنیا هستیم که این مهم است و مهمتر از آن ما در صنعت موشک نقطه زن اول هستیم ، ما علم صنعت موشک نقطه زن را در سایه انقلاب اسلامی داریم .
آیت الله اسلامی در خاتمه گفت: امروز تحریم های آمریکا 20 درصد به ما اثر می گذارد و عوامل دیگری که ناشی از اقتصادی داخلی ما خصوصا در بخش مدیریت است که چون افراد جزو باند و حزب و طایفه و فامیل هستند آمده اند مسئولیت گرفته اد و در راس کارند.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها