در قالب طرح «فصل رویش» برگزار می‌شود؛

120 برنامه آموزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی از برگزاری 120 برنامه آموزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان استان در قالب طرح «فصل رویش» خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۷۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صادق نجفی سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای ایام فراغت دانش آموزان گفت: 120 برنامه ویژه اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در سطح استان با عنوان «فصل رویش» برگزار می شود.

وی با تاکید به اهمیت این ایام برای تربیت و مهارت آموزی دانش آموزان گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با درک این موضوع به برنامه ریزی برای بهره وری هرچه بیشتر دانش آموزان از این ایام پرداخته است و در این راستا 120 برنامه در سطح استان برای دانش آموزان عضو انجمن اسلامی تدارک دیده شده است.

نجفی با بیان اینکه این برنامه ها شامل بخش های مختلف فرهنگی، تربیتی، تشکیلاتی، هنری، ورزشی و ... است، تصریح کرد: از محوری ترین برنامه‌های فصل تابستان در قالب طرح «فصل رویش» به اردوی آموزشی، تشکیلاتی طلایه‌داران فردا، هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج)، اردوهای جهادی، اردوهای تفریحی، کلاس های مهارتی و ... می توان اشاره کرد.

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی اضافه کرد: برنامه های ویژه فصل رویش برای دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در دوره های آموزشی تابستان به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مراجعه کنند.

ارسال نظرات