خبرهای داغ:
سال 97 صورت گرفت؛

بهره مندی 127 فرزند مددجو از تسهیلات نظام وظیفه در قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال 97 برای حمایت از خانواده های ولی نعمت تحت حمایت، 127 فرزند مددجو از تسهیلات نظام وظیفه بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۳۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) تلاش می کند براساس نیاز خانواده های تحت حمایت ، خدمات مناسب را ارائه کند ، از این رو خدمات امروز کمیته امداد تنها محدود به پرداخت کمک هزینه معیشت نیست.


وی ادامه داد: یکی از خدماتی که به مددجویان ارائه می شود امکان بهره مندی فرزندان مددجو از تسهیلات نظام وظیفه است.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال 97 برای حمایت از خانواده های ولی نعمت تحت حمایت، 127 فرزند مددجو از تسهیلات نظام وظیفه بهره مند شدند.


وی افزود: از این تعداد 38 نفر از معافیت خدمت سربازی، 37 نفر کاهش تعرفه و 52 نفر از امکان انتقال به نزدیک ترین پادگان به محل سکونت بهره مند شده اند.


مومنی عنوان کرد: از مجموع خدمات ارائه شده 24 فرزند مددجوی دریافت کننده تسهیلات نظام وظیفه در مناطق محروم استان ساکن بوده اند.


وی با اشاره به ضرورت اجرای سیاست های مناسب برای فقرزدایی، تصریح کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد امام (ره) در این زمینه، اجرای برنامه هایی است که زمینه استمرار فقر را در فرزندان مددجو از بین می برد.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: برای این منظور حمایت های فرهنگی، تحصیلی، اشتغال و اجتماعی به طور همه جانبه از فرزندان مددجو صورت می گیرد تا آنها بتوانند با اموزش های علمی و مهارتی در جامعه نقش افرینی شایسته ای داشته باشند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها