خبرهای داغ:
ا حضور در معراج الشهدای قزوین

آیت‌الله عابدینی پیکر پاک دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس را زیارت کرد

آیت‌الله عابدینی با حضور در معراج الشهدای قزوین پیکر پاک دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس را زیارت کرد
کد خبر: ۹۱۵۲۳۱۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در معراج الشهدای قزوین پیکر پاک دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس را زیارت کرد.

شهید محرمعلی رویتوندغیاثوند، دهم دی ۱۳۴۷، در روستای کوراندشت از توابع شهر قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد.

این شهید بزرگوار بیست و یکم تیر ۱۳۶۷، در ابوقریب توسط نیرو‌های عراقی به شهادت رسید و پس از شهادت اثری از پیکرش به دست نیامد و طی عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، بعد از گذشت ۳۰ سال تفحص و شناسایی شد.

همچنین شهید اکبر مهدی‌زاده، یکم شهریور ۱۳۴۶، در روستای طزرک از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد و تا پایان سطح دوم در حوزه علمیه تحصیل کرد و از شهدای روحانی محسوب می‌شود.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و یکم بهمن ۱۳۶۴، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید و پس از آن اثری از پیکرش به دست نیامد و طی عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، بعد از گذشت ۳۳ سال تفحص و شناسایی شده است.

گفتنی است مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده «اکبر مهدی‌زاده» و «محرمعلی رویتوند غیاثوند» چهارشنبه ۱۲ تیر از ساعت ۹ صبح از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) به طرف گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

شهید «اکبر مهدی‌زاده» پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک از توابع تاکستان منتقل و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ تیر در روستای طزرک برگزار خواهد شد.

شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» نیز پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل و روز پنجشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین تشییع و تدفین می‌شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار