خبرهای داغ:
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:

خدمات رسانی 31 مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان قزوین در ایام سفرهای تابستانی

بیگدلی از خدمات رسانی 31 مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان در ایام سفرهای تابستانی سال جاری بصورت شبانه روزی به مسافران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۱۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فیاض بیگدلی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص فراهم نمودن بستر مناسب برای ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی استان به هموطنان عزیز اظهار داشت : همزمان با سفرهای تابستانی هموطنان عزیز امسال نیز همانند سال‌های قبل مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین راهی استان قزوین آماده خدمات‌دهی به مسافران است.

وی افزود: بخش عمده ای از تصادفات، ناشی از واژگونی خودروهاست که یکی از دلایل آن خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان گزارش شده در صورتی که مجتمع های خدماتی- رفاهی محلی برای ربودن خواب و خستگی از رانندگان و جلوگیری از تصادفات است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عنوان کرد : مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی خدمات عمومی شامل توقفگاه، جایگاه سوخت، رستوران و ... است که در مجاورت جاده‌ها احداث می‌شود و رانندگان و مسافران می‌توانند به منظور ادای فریضه نماز و استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از آنها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 31 مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان قزوین فعال بوده و آماده خدمات‌ دهی مناسب به مسافران در سفرهای تابستانی هستند. در همین رابطه به منظور تشدید نظارت بر عملکرد این مراکز کمیته نظارت هماهنگی خدمات سفر استان از نحوه ارائه خدمات و وضعیت بهداشتی آشپزخانه ها ، نمازخانه ها و سایر قسمتها بطور مستمر بازدید می کنند.

بیگدلی درخاتمه با آرزوي سفري ايمن براي هموطنان عزیز گفت : مسافران عزیز قبل از آغاز سفر به منظور مديريت سفر خود در صورت استفاده از ناوگان عمومي ضمن تهيه بليت مورد نياز و نيز با بهره گيري از سامانه پيام كوتاه 141 از آخرين وضعيت راهها اطلاع حاصل نمايند. اين سامانه از طريق نرم افزار 141 نيز قابل دسترسي است. و نرم افزار 141 از طريق برنامه بازار و يا تارنماي www.141.ir بصورت رايگان قابل دريافت و نصب بر روي گوشي هاي تلفن همراه مي باشد.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها