خبرهای داغ:
مدیر کل مدیریت بحران استان :

اورژانس و فوریت های پزشکی، پیشانی دستگاه های امدادی به شمار می روند

مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: اورژانس و فوریت های پزشکی ،یکی از ارکان اساسی مدیریت بحران و نظام سلامت در هر کشور است، ومی توان آن را پیشانی دستگاههای امدادی در حوادث به شمار آورد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۴۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان در کمیته کشوری تدوین فرایندهای اورژانس در اداره کل مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اورژانس و فوریت های پزشکی ،یکی از ارکان اساسی مدیریت بحران و نظام سلامت در هر کشور است، ومی توان آن را پیشانی دستگاههای امدادی در حوادث به شمار آورد.


وی در ادامه گفت: ایجاد نظم، هماهنگی و یکپارچگی در برنامه اورژانس،زمینه ساز خدمات رسانی با سرعت و دقت بیشتر و ایجاد رضایتمندی بالاتری در جامعه خواهد بود.


مهدیخانی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان اورژانس بر ضرورت توسعه اورژانس هوایی، استفاده از تکنولوژیهای برتر روز و نیز اورژانس موتورسوار(موتورلانس) تاکید کرد.


وی در پایان یاد آور شد: برای اولین بار در کشور کمیته ای متشکل از مدیران و کارشناسان استانها، برای تدوین فرایندهای اورژانس پیش بیمارستانی، امداد هوایی، اعزام بین بیمارستانی و... به میزبانی قزوین تشکیل شده و نتایج مدون آن پس از تصویب به سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها