برگزاری همایش رابطین غدیر روستاهای بخش مرکزی در شهرستان تنگستان

حسین کارگر گفت: از آغاز سال ۱۳۹۸ برنامه فعال سازی رابطین روستایی در دستور کار بنیاد غدیر قرار گرفته و رابطین غدیر در کلیه روستاهای استان، فعال خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۲۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تنگستان ، همایش رابطین غدیر روستاهای بخش مرکزی شهرستان تنگستان با حضور حسین کارگر دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر، حجة الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه موقت شهر اهرم و رابطین غدیر روستاهای دارای دهیاری بخش مرکزی تنگستان عصر روز شنبه یکم تیرماه ۱۳۹۸ در شهر اهرم برگزار شد.

حسین کارگر در این همایش گفت: از سال ۸۸ تا کنون به مدت ده سال است که این مسؤلیت را در استان بوشهر بر عهده گرفته و در این مدت فعالیتهای فرهنگی فراوانی در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ غدیر و سیره علوی توسط بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر صورت پذیرفته است.

وی افزود: چاپ و توزیع هزاران جلد کتاب، جزوه ، بروشور ، پوستر ، عکس و خطبه غدیریه و اجرای مسابقات متعدد علمی ، فرهنگی و هنری و اعطای جوایز ارزنده و نفیس در ایام دهه ولایت و امامت، بخشی از این فعالیتها بوده است.

وی با بیان اینکه از آغاز سال ۱۳۹۸ برنامه فعال سازی رابطین روستایی در دستور کار بنیاد غدیر قرار گرفته است افزود: رابطین غدیر در کلیه روستاهای استان، فعال خواهند شد و از افرادی که از انگیزه دینی قوی و مقبولیت اجتماعی خوبی برخوردارند به عنوان رابط غدیر استفاده می شود.

حسین کارگر اضافه کرد: رابطین غدیر با انگیزه الهی و با عشق به مولا علی و اهل بیت علیهم السلام فعالیت خود را انجام می دهند و حقوق و اجر مادی دریافت نمی کنند. فعالیت بنیاد غدیر، اقتصادی ، سیاسی یا جناحی نیست بلکه تلاشی دینی و اعتقادی در جهت توسعه فرهنگ غدیر و نشر تعالیم علوی و نبوی است.

در آغاز این همایش، غلامحسین پولادی مسؤول نمایندگی بنیاد غدیر بخش مرکزی شهرستان تنگستان با استناد به فرازهایی از خطبه دوازدهم نهج البلاغه، به ارزش والای فعالیت رابطین غدیر و اجر معنوی و الهی آنان اشاره نمود.

در پایان این همایش ، احکام مسؤولیت رابطین غدیر به آنان اعطاء گردید.

ارسال نظرات