نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس خبر داد؛

ایجاد زورخانه استاندارد با قول مساعدت وزیر ورزش وجوانان در اراک

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: با قول مساعدت وزیر ورزش وجوانان زورخانه استاندارد در شهر اراک ایجاد خواهد شد که مکان مناسب برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۹۴۹۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم پاسداشت ورزش زورخانه ای در اراک  اظهار کرد: ورزش پهلوانی سابقه ای دیرینه در ایران دارد؛ در حال حاضر عده‌ای به این ورزش روی آورده اند و قهرمانان، بزرگان و پيشکسوتانی در این رشته فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای از حمایت های خوبی برخوردار است، تصریح کرد: زورخانه متقین اراک از قدیمی‌ترین زورخانه های کشور است، استان مرکزی در سنین مختلف ورزشکاران شایسته و خوبی را در این رشته تربیت داده است و این ورزشکاران در مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی صاحب عنوان شده اند.

دکتر کریمی بیان کرد: با قول مساعدت وزیر ورزش وجوانان زورخانه استاندارد در شهر اراک ایجاد خواهد شد که مکان مناسب برای برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی خواهد بود، این پروژه باعث پیشرفت این ورزش در استان خواهد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت : این پروژه با مشارکت 1.3 درصد بودجه استان و 2.3 درصد بودجه وزارت ورزش که مقدماتش در حال رایزنی است، احداث خواهد شد.

 

ارسال نظرات