خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

تکریم شخصیت مددجویان با توانمند سازی آنان محقق می شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تکریم مددجویان تکلیف قانونی و شرعی ماست ولی باید این درک در جامعه به خوبی تبیین شود که یکی از راه های مهم کرامت بخشی به نیازمندان، توانمند سازی آنهاست.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۹۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

به گزارشخبرگزاری بسیج در قزوین،  مجید مومنی در سفر یک روزه به بخش ضیاء آباد در نشست با کارکنان کمیته امداد این شهر بیان کرد: راهبرد ایجاد اشتغال نباید برای کارکنان کمیته امداد عادی شود بلکه هر روز که این سیاست را جلو می بریم، لازم است از رویکردهای نوین برای ارتقای این سیاست استفاده کنیم.
وی ادامه داد: معرفی مشاغل جدید به مددجویان و همچنین بکارگیری مشاغل بومی در مناطق مختلف برای افزایش موفقیت طرح های خوداشتغالی مددجویان ضروری است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: تکریم مددجویان تکلیف قانونی و شرعی ماست ولی باید این درک در جامعه به خوبی تبیین شود که یکی از راه های مهم کرامت بخشی به نیازمندان، توانمند سازی آنهاست.
وی عنوان کرد: استفاده از مشاغل بومی یکی از رویکردهایی است که در مناطق روستایی و شهرهای کوچک باید مورد توجه قرار گیرد.
مومنی تصریح کرد: ایجاد مشاغل جدید با رویکردهای نوین و استفاده از فن آوری های روز، در در شهرهای بزرگتر موجب نقش آفرینی مددجویان در اقتصاد جامعه خواهد بود.
وی به اجرای طرح خشک کردن میوه و سبزی اشاره کرد و گفت: در گام نخست چهل دستگاه برای خشک کردن میوه و سبزی طی قراردادی با یکی از شرکت های تولید کننده خریداری و در قالب تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان واگذار شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: تنها انتظار ما عزت و کرامت نفس مددجویان است و این مهم نیز بدون ایجاد درآمد و اشتغال برای نیازمندان محقق نمی شود.
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها