رييس هيات بوكس استان مرکزی انتخاب شد

با حضور رئیس فدراسیون بوکس و برگزاری مجمع انتخابی ، احمد میرزایی با كسب حداكثر آرا براي چهار سال به عنوان رييس هيات بوكس استان مرکزی انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۸۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مجمع انتخابات هيات بوكس استان مرکزی با حضور حسين ثوري رييس فدراسيون بوكس و حقدادی مديركل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات این اداره كل  برگزار شد.

مجمع انتخابات رئیس هیات بوکس استان مرکزی با چهار کاندیدا برگزار و آقای احمد میرزایی با کسب ۱۳ رای به عنوان رئیس هیات بوکس استان مرکزی به مدت چهار سال انتخاب شد.

در این مجمع آقایان شهرام شاهرخی با 2 رأی، حمیدرضا حاج عباسی یک رأی و تنها مجید مختاری در این مجمع غایب بود و عدم حضور برای وی ثبت گردید.

احمد میرزایی متولد 1363 و بکوس را از سال 76 آغاز، حضور در چند دوره مسابقات قهرمانی استان و کشور، تنها داور بین‌المللی و تک ستاره استان مرکزی، قضاوت در چند دوره مسابقات کشوری و بین المللی، فعالیت بیش از 10 سال در هیات بوکس استان مرکزی  و  اهداف اصلی وی تعامل با آموزش و پرورش و استعدادیابی در مدارس استان مرکزی، تجلیل از مفاخر و پیشکسوتان استان ، برگزاری کلاس های داوری و دانش افزایی برای مربیان استان ، جذب اسپانسر برای مسابقات و سرمایه گذاری در رده های پایه و برنامه ریزی جهت شناسایی استعدادهای برتر استان در رده های مختلف سنی از اهداف اصلی میرزایی است که اعضا به وی رای مثبت نشان دادند.

پيش از اين اکبری سرپرستی هيات بوكس استان تا برگزاری مجمع انتخابی برعهده داشت.

ارسال نظرات