فرمانده سپاه آمل خبر داد:

انهدام کمپ مختلط انحرافی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در آمل

فرمانده سپاه آمل از انهدام کمپ مختلط با عقاید انحرافی که برای تخریب فرهنگ اسلامی در ارتفاعات شهرستان آمل گرد هم آمده بودند، خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۸۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جابر عسکری  امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج از انهدام کمپ مختلط با عقاید انحرافی که  برای تخریب  فرهنگ اسلامی در ارتفاعات شهرستان آمل گرد هم آمده بودند، خبرداد و اظهار کرد:  از چندین روز قبل تحرکات این تیم انحرافی توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه رصد و با شناسایی و اشراف دقیق اطلاعاتی در منطقه در یک اقدام به موقع این باند چند صد نفره منهدم شد.

 وی در ادامه به دستگیری گردانندگان تور مختلط اشاره کرد و افزود: این افراد به بهانه طبیعت گردی به دنبال اهداف انحرافی خود بودند که در نهایت با دستور جدی دادستان آمل، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه دستگیر شدند.

فرمانده سپاه آمل به تشریح فعالیت های انحرافی این تور گردشگری پرداخت و اضافه کرد: در این کمپ شاهد ترویج عقاید انحرافی و دین ستیزانه بودیم .همچنین نداشتن وضیعت مناسب ظاهری، نداشتن حجاب ، مصرف مشروبات الکلی و عدم رعایت عفت عمومی از جمله تخلفات محرز این تور بود.

 عسکری با تصریح بر این مطلب که اینگونه اقدامات خدشه ای به نام شهر دارالمومنین و هزارسنگر آمل وارد نمی کند خواستار شد  تا دستگاه های امنیتی و انتظامی بیش از پیش با رصد دقیق نسبت به جلوگیری اینگونه موارد اقدام کنند.

 فرمانده سپاه آمل در بخش پایانی سخنان خود به وظایف دستگاه های فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد:  این اتفاقات نشان می دهد دشمن تمام توان خود را در جنگ فرهنگی با کشور اسلامی ایران به کار گرفته است و لذا دستگاه ها فرهنگی با انجام برنامه های هدفمند و درست میتوانند اهداف دشمن را خنثی کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار