خبرهای داغ:
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

امام خمینی (ره) کرامت و عزت را به مسلمانان جهان بازگرداند

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: شخصیت معنوی امام راحل تأثیر شگفتی در اذهان رهبران دینی گذاشت به طوری که کرامت و عزت را به مسلمانان جهان بازگرداند.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۵۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

امام خمینی (ره) کرامت و عزت را به مسلمانان جهان بازگرداندسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به سخنی از رئیس جوامع اسلامی در اسپانیا اظهار داشت: امام خمینی(ره) سبب حیات دوباره اسلام قرن حاضر و عامل بیداری مسلمانان در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت معنوی امام راحل تأثیر شگفتی در اذهان رهبران دینی گذاشت به طوری که کرامت و عزت را به مسلمانان جهان بازگرداند.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار به ابعاد مبارزاتی امام(ره) اشاره کرد و گفت: امام  با آمریکا و اسرائیل که معضل بزرگ و گریبان‌گیر جهان بود مبارزه کرد و امروز آمریکا  و اسرائیل روز به روز در نزد افکار جهانی خوار و ذلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به وجود آمد، کاملاً با انقلاب‌های مادی روسیه و فرانسه فرق داشت و به خاطر همین تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در ابعاد جهانی فوق العاده بود.

مختاری‌معین تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک  نظریه‌پرداز منحصربه‌فرد در جهان بود و امروز هم تمام اندیشمندان دنیا نتوانستند به بزرگی و ابهت و معنویت و شخصیت تاثیرگذار این اندیشمند الهی پی ببرند.

وی گفت: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) جای دارد که وصیت‌نامه سیاسی و الهی ایشان را که گره‌گشای بسیاری از مشکلات امروز ما است به آحاد ملت به ویژه به نسل پر انگیزه و پرتلاش جوان منتقل کنیم.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: امام راحل در تمام عمرش یک زندگی ساده همراه با تواضع و محقر و دور از تمایلات و تجملات دنیوی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات