خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری بیش از 20 برنامه طی ماه مبارک رمضان در سپاه بهار

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار از اجرای بیش از 20 برنامه در طول ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۲۸۵۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

برگزاری بیش از 20 برنامه طی ماه مبارک رمضان در سپاه بهارسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برکات و فضائل ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بیش از ۲۰ برنامه در ایام ماه مبارک رمضان برای پرسنل سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات امروز جامعه اسلامی به ویژه تشیع به خاطر فاصله گرفتن از قرآن کریم بوده و اگر جوامع اسلامی با قرآن بیشتر رفیق و مأنوس شوند به طور قطع این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: قرآن نور و چراغ و کتاب هدایت و زندگی است، کسانی که در زندگی و کارشان قرآن باشد و با قرآن رفیق باشند و روزانه چند آیه قرآن تلاوت کنند بدون شک در مسیر الهی قرار می‌گیرند و رزق و روزی و برکت در زندگی آنان جاری و ساری می‌شود و خداوند نیز نظر لطف به این افراد خواهد داشت.

وی گفت: در طول ماه مبارک رمضان کلاس‌های اخلاق، تفسیر و تجوید، روخوانی، روانخوانی و محافل انس با قرآن در سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود، به همین منظور از اساتید حوزه‌های علمیه مربیان برجسته برای کلاس‌های قرآن و همچنین از اساتید برای کلاس‌های تجوید استفاده می‌شود.

مختاری‌معین تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقات مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم بود که با حضور کارکنان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات