نشست بصیرتی پایگاه زینبیه شهرستان بهار با حضور حسین خرمی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۵۰۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

نشست بصیرتی پایگاه زینبیه شهرستان بهار برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، نشست بصیرتی پایگاه زینبیه شهرستان بهار با حضور حسین خرمی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار برگزار شد.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار در این جلسه به اهمیت نیکی و احترام به والدین و طلب دعای خیر از والدین، و خیرات و ثواب چند برابر آن در ماه رمضان و همچنین به فضایل قرائت قرآن در ماه رمضان اشاره کرد.

حسین خرمی با اشاره به بیان معصومین(ع) گفت: هرکس سوره قدر را تلاوت کند همانند کسی است که ماه رمضان را روزه گرفته و شب قدر را احیا داشته است و ثواب آن کس را خواهد داشت که در راه خدا جهاد کرده باشد.

وی ادامه داد: این سوره گنج مردمان تنگدست و مستمندان است و چنانچه کسی تنگدست باشد و بر خواندن این سوره مبارکه مداومت کند روزی او از جایی می‌رسد که انتظار آن را نداشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: کسی که سوره قدر را در نماز واجب خود بخواند به او خطاب می‌شود «ای بنده خدا، عمل را از سرگیر گناهان گذشته ات آمرزیده شد».

وی با سفارش به خواندن قرآن کریم گفت: یکی از بهترین صورت‌های قرآن خواندن قرائت قرآن در نماز است، از این مؤدبانه‌ترین حالت قرآن خواندن غفلت نکنیم.

خرمی تصریح کرد: از هر ذکر و دعایی که بیشتر دلتان را به خدا متوجه می‌کند استفاده کنید و متن‌هایی که می‌تواند احساس عالی و اشک جاری به شما بدهد را در نزد خود بخوانید، اگر چه اشک شرط مطلق استجابت نیست، اما بهترین شرایط استجابت را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات