خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین:

امام خمینی (ره) استقلال و هویت را به مردم ایران هدیه کرد

صادق پور اظهار کرد: امام خمینی (ره) استقلال و هویت را به مردم ایران هدیه کرد و به تنهایی در مقابل استکبار ایستاد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۸۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: با گذشت سه دهه از رحلت امام راحل همواره عشق به امام خمینی در جامعه اسلامی موج می‌زند و هر سال که از فقدان این مرد بزرگ می‌گذرد مردم با عشق و ارادت بیشتری این آئین را برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) معمار و پایه‌گذار اصلی جمهوری اسلامی ایران و الگوی تمامی مردم آزاده جهان به خصوص دنیای اسلام است.

صادق پور عنوان کرد: برگزاری باشکوه مراسم ارتحال بنیان‌گذار انقلاب نه فقط برای زنده نگه داشتن نام بلکه، زنده نگه داشتن و یادآوری اهداف و تفکر انقلاب و حفظ و تقویت روحیه انقلابی‌گری در تمامی نسل‌ها و به ویژه نسل جوان است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین گفت: مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهرستان قزوین توسط حوزه های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد و همچینین تعداد بیش از ۱۵۰ نفر به استعداد سه دستگاه اتوبوس به مراسم گرامیداشت و تجدید میثاق با امام خمینی (ره) در مرقد مطهر امام خمینی روز سه شنبه ۱۴ خرداد ماه اعزام می شوند.

وی در ادامه ابراز کرد: امام خمینی (ره) استقلال و هویت را به مردم ایران هدیه کرد و به تنهایی در مقابل استکبار ایستاد.

صادق پور بیان کرد: ضرورت تبیین شخصیت حضرت امام (ره) در شرایط کنونی جدی‌تر است و باید نوجوانان و جوانان امروز بیشتر با ابعاد شخصیتی و فکری وی آشنا بشوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی به دنبال داشته که حاصل زحمات و تلاش‌های امام راحل (ره) است.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بارها بر عدم مذاکره با آمریکا تأکید داشتند و فرمودند حتی شورای انقلاب حق مذاکره با آمریکا را ندارد، امام می فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است، دشمن اول مسلمانان و هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ آمریکا از اسلام سیلی خورده و تا آخر عمر بر علیه آن مبارزه خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین در پایان اظهار کرد: وظیفه ما در قبال نظام و امام تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای پیشبرد انقلاب اسلامی ایران است تا پرچم آن به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها