خبرهای داغ:
سردار صباغی:

دشمن به صورت جامع با تفکر و اندیشه شیعه مخالف است

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) قزوین:امروز دشمن با تفکر و اندیشه شیعه علی بن ابی طالب مخالف است و برای ضربه زدن به این اندیشه از تمام روش ها و تاکتیک ها استفاده می کند .
کد خبر: ۹۱۴۴۳۰۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار صباغی فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) بیان داشت : امروز دشمن با تفکر و اندیشه شیعه علی بن ابی طالب مخالف است و برای ضربه زدن به این اندیشه از تمام روش ها و تاکتیک ها استفاده می کند .

وی با اشاره به حضور بیگانگان به خصوص آمریکا در ایران قبل از انقلاب تشریح کرد : آنان در کشور ما شاه ایران را عوض می کردند ، دولت ایران را هر زمان تغییر می دانند ، مردم ایران را تحقیر می کردند ، از بیت المال برای خود حقوق در نظر می گرفتند ، حق توحش می گرفتند .

سردار صباغی ادامه داد : با انقلاب اسلامی تفکر و اندیشه اسلام بر کشور حکمفرما شد ، دست بیگانگان از منابع کشور ما کوتاه شد ، این تفکر در منطقه گسترش پیدا کرد ، لذا بیگانگان احساس خطر کردند و از هرروشی برای متوقف کردن این اندیشه استفاده کردند .

کارشناس مسائل نظامی افزود : دشمنان با تحمیل جنگ هشت ساله ، تهاجم فرهنگی ، جنگ روانی و امروز هم با جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن انقلاب اسلامی و اندیشه و تفکر اسلام ناب است برای اینکه در طول این چهل سال ضربات سختی از این اندیشه خورده اند .

وی گفت : امروز تهدید ، تهدید شناختی است ، مبانی معرفتی ما را می خواهند بزنند ، اندیشه و تفکر روحانیت را می خواهند از بین ببرند .

این استاد دانشگاه در جواب کسانی که می گویند چرا ایران در سوریه و عراق حضور پیدا کرد و پول خرج کرد گفت : داعش تا ۱۵ کیلو متری مرز ایران رسیده بود و اگر وارد کشور ما می شد با نوامیس ما همان کاری می کرد که با نوامیس سوریه و عراق انجام داد .

وی ادامه داد :مگر داعش حتما باید قسمتی از خاک ما را مثل زمان جنگ هشت ساله که صدام خرمشهر را تصرف کرد می گرفت ،بعد ما هزینه می کردیم و آنان را از کشور اخراج می کردیم .

سردار صباغی در پایان سخنانش گفت : با تفکر و اندیشه اسلام ناب و انقلابی می توان مشکلات موجود کشور را ازبین برد و دشمنان این تفکر را نا امید کرد .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها