نظریه‌پرداز حوزه استراتژیک:

مشکلات اقتصادی کشور ربطی به برجام و مذاکره ندارد

نظریه‌پرداز حوزه استراتژیک مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت دانست و اضافه کرد:مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی کشور ربطی به برجام و مذاکره ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسن عباسی تئوریسین و نظریه‌پرداز حوزه استراتژیک در جمع نیروهای انقلابی شهرستان بابل در مدرسه خاتم الانبیا با اشاره به راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم روزه‌دار ایران با خلق حماسه‌ای باشکوه یک نه بزرگ به معامله قرن ترامپ گفتند و ان شالله شاهد حذف اسرائیل و برگزاری نماز قدس در بیت‌مقدس عزیز باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی متفاوت از تمدن غربی است،افزود:برای شکل‌گیری تمدن اسلامی باید قرآن را اجرا و عملی کنیم  تا آن به گفتمان تبدیل شود. تمدن نوین اسلامی همان تمدن مهدوی است.

عباسی در همین رابطه از انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی به علوم انسانی غربی اشاره و اضافه کرد: علوم انسانی ما باید توحیدی باشد، علم توحیدی نردبان ترقی انسان به سمت خدا بوده وامروز جهان تشنه شنیدن معارف قران است.

این تحلیلگر سیاسی با تصریح بر اینکه مطلب که ایران به یک جریان پرقدرت در جهان تبدیل شده و نشانه آن 700 هزار جوانان معتکفی است که در شکل گیری تمدن اسلامی نقش اساسی دارند، خاطرنشان کرد: بعضی ها آدرس غلط ندهند کارنامه جمهوری اسلامی پراید نیست بلکه کارنامه انقلاب انسان سازی است.

عباسی مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت دانست و اضافه کرد:مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی کشور ربطی به برجام و مذاکره ندارد.

وی با انتقاد از سخنان روحانی درباره خواستن اختیارات گفت:آقایان بگویند اگر باز هم پای میز مذاکره بنشینند  دیگر چه چیز را می‌خواهند بدهند تا شاید تحریمی برداشته شود درصورتی که اگر هرچه را هم بدهند تحریم برداشته نمی شود.

عباسی با بیان این که دقیقا دستاورد برجام چه بود، اظهار کرد: دیگر اجازه مذاکره به کسی داده نمی شود و ما مذاکره نخواهیم کرد چرا که اساسا مذاکره با آمریکا بیهوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار