کارشناس مسایل سیاسی:

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت ملت ایران است

یکی از کارشناسان مسایل سیاسی در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) شهریارِ فلارد، بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ هدایت ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۷۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه(سلام الله علیها) نشست روشنگری با حضور بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) روستای شهریار فلارد برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسایل سیاسی در این نشست با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: گام دوم انقلاب، نگاه به دیگران برای حل مشکلات،  تنبلی و سُستی و ایجاد فضای ناکارآمدی که توسط دشمنان خارجی و بدخواهان به ملت ما القاء شده را از بین می برد.

صدیقه مرادی افزود: امروزه یکی از مسائل اصلی در مقابله با جریان انقلابی، ایجاد فضای ناتوانی و تلقین نا امیدی در بین جامعه ماست، که نیروهای انقلابی باید با هوشیاری کامل به جامعه امید و نشاط را تزریق نمایند.

این کارشناس مسایل سیاسی، به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با مرور بخش هایی از آن که به توانمندی های داخلی کشور و آینده درخشان و پرامید اشاره دارد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ هدایت ملت ایران است.

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: مجاهدت و از خود گذشتگی و توکل بر خدای رزمندگان دوران دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر خود را به نمایش گذاشت و سپاه اسلام در برابر دشمن تا بُنِ دندان مسلح پیروز شد.

مرادی، تبعیت از فرهنگ عاشورایی را رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بیان کرد و افزود: با مطالعه ابعاد مختلف دفاع مقدس می فهمیم، که نقش ایمان و الگو گیری از فرهنگ عاشورا بود، که کار سخت و دشوار را آسان نمود و سپاه به ظاهر ضعیف اسلام با قدرت معنوی و حسینی بردشمنان خود پیروز شد.

 

ارسال نظرات