خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:

گلزار شهدای شهرستان تاکستان عطر افشانی شد

توسط برادران پاسدار و نیروی انتظامی شهرستان تاکستان و مسئولین ادارات بمناسبت 3 خرداد روز مقاومت و آزادی خرمشهر مراسم گل افشانی و عطر افشانی مزار شهداء برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۰۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، توسط برادران پاسدار و نیروی انتظامی شهرستان تاکستان و مسئولین ادارات بمناسبت 3 خرداد روز مقاومت و آزادی خرمشهر مراسم گل افشانی و عطر افشانی مزار شهداء برگزار گردید.
در این برنامه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) تاکستان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی اذعان کرد: وقتی خرمشهر آزاد شد ، وقتی این همه مجاهدت به بار نشست و این همه شهید داده شد امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: معنای این جمله آن است اگر شما مجاهدت کردید خدا از شما پشتیبانی می کند، لشگری که عقبه دارد و عقبه اش قدرت الهی است این لشگر دیگر شکست نمی خورد .

صادقی بیان کرد: وقتی ما این منطق را داشتیم و به معنای واقعی کلمه توکل کردیم، شکست ناپذیر می شویم و در میدان جنگ مرغوب دشمن نمی شویم و این پیام امام (ره) برای امروز ما نیز راه گشاست ، هرچند جنگ نظامی نداریم ولی در جنگ اقتصادی که امروز آمریکا و ایادیش در منطقه بر علیه نظام اسلامی به راه انداختند می تواند راه برون رفت از مشکلات باشد .

وی افزود : در سال 1361 و دوران جنگ تحمیلی رزمندگان ، ایثارگران و شهداء با روحیه معنویت با توکل به خداوند و رهبری حضرت امام (ره) بر دشمن چیره شدند امروزهم برای اینکه پیروز شویم و بر دشمن قدار مستولی شویم باید راه شهداء و امام شهداء و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) باشیم .

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها