خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد:

الزام استانداردسازی تجهیزات تفریحی پارک ها

فرخزاد گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان، شهرداری ها و بخشداری ها ملزم هستند به منظور جلوگیری از بروز حوادث از لوازم و تجهیزات تفریحی استاندارد در زمین های بازی و پارک ها و مجموعه های تفریحی، استفاده نمایند.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۹۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین کارگروه تخصصی استاندارد و ارتقا کالا و خدمات در سالجاری، به ریاست علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در سالن جلسات مدیریت بحران استان برگزار شد.

در این جلسه به چهار دستور جلسه اولین کارگروه شامل گزارش مصوبات کارگروه استانداردسازی سال گذشته، بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی استان، بررسی پیشنهادهای دستگاه های اجرایی استان و گزارش حادثه شهربازی الغدیر پرداخته شد .
در این جلسه علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به نقش و اهمیت استاندارد در رونق تولید با توجه به حفظ کیفیت کالا و خدمات اشاره و بیان کرد: مواردی از قبیل کنترل مراکز تولید، عرضه، توزیع کالا و خدمات و جلوگیری از عرضه کالاهای غیراستاندارد باید تقویت شود.

وی گفت: بازرسین و کارشناسان استاندارد هنگام بازرسی از واحدهای تولیدی مشاوره و راهنمایی های لازم در خصوص ارتقاء سطح کیفی فرآورده ها را در برنامه خود قرار دهند.

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به حادثه شهربازی الغدیر اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان، شهرداری ها و بخشداری ها ملزم هستند به منظور جلوگیری از بروز حوادث از لوازم و تجهیزات تفریحی استاندارد در زمین های بازی و پارک ها و مجموعه های تفریحی، استفاده نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها