خبرهای داغ:

گسترش فرهنگ مهرورزی با انجام عمل خیر

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان آوج با حضور رییس کل دادگستری استان قزوین و معاونین، امام جمعه شهرستان آوج و بخش آبگرم، مردم و خیرین شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۳۵۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

به  گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مراسم کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان آوج گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا همه توانسته باشیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت الهی استفاده کنیم و بهره کافی را ببریم و اعمال خیر ما به عنوان کاری نیکو، پسندیده و حسنه در کارنامه اعمال ما ثبت شده باشد.


مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: عمل خیر و نیکو موجب گسترده شدن فرهنگ مهرورزی در جامعه می شود و همین صمیمیت ها، خوبی ها و اعمال خیر و ثواب ما موجب تامین آرامش روانی، کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.


رییس کل دادگستری قزوین عنوان کرد: جشن گلریزان شهرستان آوج در یک مکان مقدس برگزار می شود که امیدواریم با حضور شما خیران مبلغ قابل توجهی برای کمک به فرزندان این شهرستان که دچار مشکلی شده اند فراهم شود تا ما بتوانیم از ظرفیت های قانونی برای کمک به آزادی آنان استفاده کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: باید هم مردم و هم ما مسئولان دست به دست هم دهیم و كمكی به بنده ای از بندگان خدا ارائه نماییم و حتی اگر آن فرد دچار خطا و گناهیشده است نباید او را رها کنیم بلکه باید با عزمی راسخ برای گره گشایی و حل و فصل مشکلاتش قدم برداریم.


وی تاکید کرد: انسان در هر جامعه ای که باشد ذاتا خواستار جذب خیر، خوبی و نیکی است و همه ما به دنبال این هستیم که جامعه ای با کمترین جرم، بزه و آسیبی داشته باشیم و و هر کس باید به نوعی در جهت اصلاح جامعه تلاش کند و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از فرصت هایی است که می توانیم به این خواسته فطری خود دست یابیم.


رییس شورای مسئولان قضایی استان با اعلام اینکه سال گذشته 281 نفر با کمک خیرین از زندان آزاد شدند، بیان داشت: ستاد مردمی دیه استان سال گذشته عملکرد قابل قبولی را در جهت آزادی محکومین مالی و جرائم غیرعمد استان داشت و توانستیم 281 نفر را با بدهی بیش از51 میلیارد تومان و البته با گذشت حدود 41 میلیارد تومانی طلبکاران از زندان های استان آزاد کنیم.


وی در ادامه اظهار داشت: کمک های مالی شما خیرین صرف کسانی خواهد که متعلق به این شهرستان هستند و در طول سال از روی غفلت، ناآگاهی، ناخواسته همانند تصادفات مرتکب جرمی شده و به زندان می افتد و از آنجایی که زندان جای مناسبی برای اصلاح این افراد نیست باید ما و مردم این شهرستان کمک کنیم تا موجبات آزادی آنان از زندان فراهم نماییم.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها