خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین

مقوله امنیت در الویت امور معاونت سیاسی خواهد بود

حبیبی گفت: مقوله امنیت در الویت امور معاونت سیاسی خواهد بود و در بستر امنیت، شرایط خدمت رسانی بیشتر می شود. استان در شرایط امنیتی خوبی به سر می برد و برای ایجاد این امنیت، همه مردم و مسوولان باید تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۳۸۵۳۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه شورای اداری با اشاره به برنامه های آتی خود در حوزه سیاسی بیان کرد:
اینجانب در برنامه کاری جدید خود در سمت جدید، شانی بالاتر از خادمی و خدمتگزاری برای مردم قایل نیستم و هر چه برای این مردم کوچکی کنیم، قطعا بزرگی را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: امیدآفرینی، اعتمادسازی و رضایتندی از برنامه های آتی بنده بوده که قطعا نتیجه آن رضایت مندی خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: با وحدت و همدلی می توان بر مشکلات بزرگ فائق آییم و با انسجام می توان راه نفوذ دشمن را بست و تمام تلاش ما به طور مصر ایجاد امنیت می باشد.

حبیبی عنوان کرد: در برهه انتخابات نبض سیاسی استان تند می شود که در تلاش برای بالانس کردن این نبض تند در آن زمان حساس می باشم.

وی افزد: مقوله امنیت در الویت امور معاونت سیاسی خواهد بود و در بستر امنیت، شرایط خدمت رسانی بیشتر می شود. استان در شرایط امنیتی خوبی به سر می برد و برای ایجاد این امنیت، همه مردم و مسوولان باید تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اضافه کرد: ارتقا شاخص های سرمایه اجتماعی با جدیت پیگیری خواهد شد. ابعاد و شاخص های این سرمایه صداقت، اعتماد، سلامت روانی، روحیه جمع گرایی و سایر شاخصها است که پیگیری و ارتقابخشی خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: مهمترین الویت حوزه سیاسی در سالجاری، برگزاری انتخابات مجلس است که بناست در دوم اسفند برگزا شود که باید بستری برای مشارکت حداکثری باشد و ما امانتدار خوبی برای آرای مرد باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است که باید از آن سربلند بیرون آییم. در انتخابات تقوای سیاسی باید مدنظر قرار گیرد و مدیران دسگاهها باید در برگزاری این امر خطیر هماهنگ باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: فعالیت احزاب امری مهم در جامعه است. احزاب می توانند مطالبه گری قانونی داشتن باشند. همچنین خانه حزاب سریعا راه اندازی خواهد شد تا برای نشاط سیاسی جامعه گامهای برای احزاب برداریم.

طی مراسم معارفه امـروز، محمد شفیعی با حکم وزارت کشور به مدت چهار سال در سمت فرمانداری قزوین و منوچهر حبیبی به سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین انتصاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها