خبرهای داغ:
معاون کمیته امداد استان قزوین:

اطعام نیازمندان در قالب افطاری ساده در حال اجراست

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: امکان اطعام نیازمندان در ماه رمضان سال جاری فراهم است و امسال این مهم با شعار افطاری ساده در حال اجراست از این رو هر یک از شهروندان تنها با پنج هزار تومان می توانند برای افطار یک نفر مشارکت کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۷۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: یکی از زیبایی های زندگی الفت و مهربانی در میان انسانهاست و این مهم را می توان در مناسبت های مختلف در جامعه شاهد بود.


وی ادامه داد: در ماه رمضان سال جاری علاوه بر نیازمندان، هموطنان سیل زده نیز برای امرار معاش با سختی هایی مواجه هستند از این رو طرح اطعام نیازمندان که هر ساله در کمیته امداد برگزار می شود، در سال جاری نیز اجرا می شود و تنها تفاوت آنها توجه به سفره هموطنان سیل زده است.


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: سال گذشته مردم نیکوکار استان بیش از پنج میلیارد تومان در این زمینه کمک کردند که اغلب آن به صورت غذای گرم و با مشارکت و حضور مردم میان نیازمندان توزیع شد.


وی افزود: امکان اطعام نیازمندان در ماه رمضان سال جاری فراهم است و امسال این مهم با شعار افطاری ساده در حال اجراست از این رو هر یک از شهروندان تنها با پنج هزار تومان می توانند برای افطار یک نفر مشارکت کنند.


فرهادی عنوان کرد: مردم نیکوکار استان می توانند از طریق کد # 028*8877* در طرح های مختلف کمیته امداد از جمله اطعام نیازمندان و سیل زدگان مشارکت کنند.


وی یادآورشد: براساس برآوردهای انجام شده افطاری ساده با هزینه پنج هزار تومان برای هر نفر قابل اجراست از این رو مردم نیکوکار می توانند با مبالغ مختلف و در حد توان خود به یاری نیازمندان و سیل زدگان بشتابند.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها