خبرهای داغ:
مدیرعامل هلال احمر استان قزوین اذعانت کرد:

اعتماد مردم به کمیته امداد و هلال احمر سرمایه بزرگ کشور

مدیرعامل هلال احمر استان قزوین گفت: اعتمادی که مردم به کمیته امداد امام (ره) و هلال احمر دارند سرمایه بزرگی برای کشور و نظام است چراکه این دو سازمان مردمی هستند.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۷۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ حسن آصفی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر امدادرسانی و کمک به افرادی است که نیازمند یاری هستند.
وی ادامه داد: اعتمادی که مردم به کمیته امداد امام (ره) و هلال احمر دارند سرمایه بزرگی برای کشور و نظام است چراکه این دو سازمان مردمی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود در هلال احمر آمادگی داریم تا دوره های آشنایی با مخاطرات و امداد و کمک های اولیه ویژه پرسنل و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزارکنیم.
در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: جامعه هدف کمیته امداد امام (ره) کسانی هستند که به واسطه مشکلات اقتصادی با تنگناهایی روبرو شدند و خدمت رسانی به این افراد با سازوکارهایی انجام می گیرد تا بتوانند به شرایط متعادل برسند.
مجید مومنی عنوان کرد: در حوادثی چون زلزله و سیل نیز کمیته امداد امام (ره) به سرعت وارد شده و از تمام توان اداری و اجرایی و اعتمادی که در مردم دارد به عنوان سرمایه ای برای خدمت به اسیب دیدگان استفاده می کند.
وی با شاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در زمین طراحی شده دشمن بازی نکیند، تصریح کرد: افراد ناآگاه گاهی سخنان دشمن را تکرار می کنند و سعی می کنند چهره نیروهای خدوم در نظام را نزد مردم مخدوش کنند، حال آنکه مردم مناطق سیل زده موثق ترین افراد برای روایت خدمات ارائه شده هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: اگرچه خدمات بسیاری در مناطق سیل زده ارائه شده ولی همه این خدمات در برابر بزرگی و شأن مردم ذره ای بیش نیست و به هر میزان که خدمت ارائه شود بازهم مسئولان به مردم بدهکار هستند .
وی گفت: یکی از ضرورت هایی که مقام معظم رهبری در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر بر آن تأکید داشتند لزوم مدیریت واحد و هماهنگی بود و ما آمادگی داریم موضوع مهم همکاری و هم افزایی را به طور جدی دنبال کنیم تا بتوانیم با بستر وحدت و همدلی سطح خدمت به هموطنان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهیم.
مومنی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان کمک مردمی را جمع آوری و برای سیل زدگان در سه استان خوزستان، گلستان و لرستان ارسال کرده است و جمع آوری کمک ها با محوریت کمک به تعمیر و نوسازی واحدهای مسکونی سیل زدگان ادامه دارد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها