صادق مقبلی
فرمانده سپاه فاریاب:
سرهنگ امیری به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۷۹ در جمع نماز گذاران حصور پیداکردندو بعد از نماز عصر به ایراد سخن پرداخت.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۲۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سرهنگ امیری به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۷۹ در جمع نماز گذاران حصور پیداکردندو بعد از نماز عصر به ایراد سخن پرداخت.

وی ابتدا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان ، از نقش سپاه پاسداران در طول چهل سال از انقلاب بیان داشتند که سپاه هم مانند انقلاب اسلامی چهل دهه ی پرافتخار را باهمه فراز و نشیب عا پشت سر گذاشته است.

 سرهنگ امیری در خصوص علت و هدف دشمنی و کینه توزی و تخریب سپاه توسط دشمن بیان داشتند که علت اصلی دشمنی ها ، نقش آفرینی سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و فلسفهی وجودی سپاه که همان پاسداری از انقلاب است .

وی سپاه را مظهر حقیقی و تجسم عینی همه شعارهای انقلاب اسلامی ، مظهر آذادی خواهی ، عدالت خواهی ، عزت طلبی ، استقلاب طلبی و ، پیشرفت و استکبار ستیزی و مظهرحمایت از مستضعفان و مظلومان عالم معرفی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که سپاه ، پاسدار انقلاب اسلامی است گفتند در طول چهل سال از عمر انقلاب و سپاه ، در هر زمیینه که دشمن تهدید کرده یا توطئه ای را برنامه ریزی کرده است برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه با جرکت جهادی و با بصیرت و عمل انقلابی و با تمسک به فرامین امامین انقلاب اسلامی تمامی تو طئه اای دشمن را نقش برآب کرده است و با شکست مواجهه ساخته است؛ وی در ادامع گفتند که به فضل حدا به یاری همراهی ملت ایران در جنگ اقتصادی باری دیگر دشمن را شکست خواهیم داد .

سرهنگ امیری بسیج سازندگی و تمرکز سپاه برفعالیتعای سازندگی و محرومیت زدایی را یکی از عرصه های دانستند که سپاه بحمداللع خوش درخشیده است .

وی خطاب به دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی مبنی براین که سپاه قابل تخریب نیست ، گفت: سپاه را دژمستحکم و بازوی توانمند نظام ولایی کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است. و در طول این چهل سال مردم نقش افرینی سپاه را در تمامی عرصه ها اعم از نظامی و فرهنگی و سیاسی و مواجهه با گروهکهای ضد انقلاب و خاموش کردن فتنه ها را لمس کرده اند و لذا در اذعان مردم سپاه قابل تحریب نیست . ایشان از همه مردم و مسئولین و روحانیت و امام جمعه شهرستان به جهت حمایت از سپاه تقدی و تشکر کردند .

سرهنگ امیری در پایان به گوشه ای از فعالیت های سپاه شهرستان در طول یک سال گذشته در زمینه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی اشاره کردند . از جمله این فعالیتها :
۱ ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغالزایی

۲. راه اندازی گروهای جهادی و ارائه خدمات در زمینه عای خدمات رسانی ، پزشکی و بهداشتی و عمرانی و.ارائع خدمات مشاوره ای رایگان

۳. کمک به ساحت و تکمیل مساجد

۴. ساخت غسالخانه

۵. ساخت خانه عالم

۶. شروع به ساخت ۷۳ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

۷. توزیع بسته های مواد غذایی بین نیازمندان

۸. توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند.

۹. ساخت سرویس های بهداشتی برای افراد بی بضاعت .

ارسال نظرات