اروپا اهداف آمریکا را دنبال می‌کند/ وزارت نفت، نیروهای اخراج شده در پارس جنوبی را بازگرداند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان این که اروپا اهداف آمریکا را دنبال می‌کند، افزود: اروپا هرچند از برجام خارج نشده است اما تاریخ اروپا سراسر جنایت است و تاکنون در برجام کاری جز دنبال کردن اهداف آمریکا را نداشته است.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۳۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر، اظهار داشت: آمریکا در طول تاریخ نشان داده است که هیچگاه بر عهد خود پایبند نبوده و تنها اهدافش رسیدن به خواسته‌های جنایت کارانه خود و منافع رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان اینکه اروپا اهداف آمریکا را دنبال می‌کند، افزود: اروپا هرچند از برجام خارج نشده است اما تاریخ اروپا سراسر جنایت است و تاکنون در برجام کاری جز دنبال کردن اهداف آمریکا را نداشته است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی نباید به آمریکا و اروپا تکیه کرد بلکه باید با توکل به خدا، توان جوانان و متخصصین و توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کرد.

صفایی بوشهری با عنوان اینکه هدف غرب براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: اروپا به ضرب الاجلی که از سوی ایران صادر شده بی‌تفاوت است و اگر مدت زمان بیشتری نیز برای آنها وضع شود نیز به آن بی تفاوت خواهد.

وی به صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه فرهنگیان اشاره و خاطر نشان کرد: سند ۲۰۳۰ از جمله سندهایی بوده که مروج فرهنگ غربی است و موجب اضمحلال نظام تعلیم و تربیت اسلامی و ایرانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بیکاری جوانان تحصیل کرده استان در منطقه ویژه پارس جنوبی، تصریح کرد: از وزارت نفت می‌خواهیم نیروهای بومی و افراد اخراج شده را به کار خود بازگرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات