نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در شرایط کنونی که انقلاب اسلامی در مرحله بلوغ قرار دارد لازم است برای هدایت و تحکیم وحدت در جامعه تلاش کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۰۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در همایش طلایه داران تبلیغ با بیان اینکه روحانیت مسئولیت مهم تبلیغ و هدایت جامعه را برعهده دارد، بر ضرورت توجه مبلغان به جوانان و جذب آنان به برنامه‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد.

وی توجه بیشتر به پیشرفت، نهادینه شدن فرهنگ دینی، هدایت جامعه و امربه معروف و نهی از منکر را ضروری خواند و افزود: در مقابل هجمه‌های دشمنباید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سطح بین الملل دفاع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ماه رمضان، ماه جبران گذشته و نورانیت آینده است که باید برای جامعه رقم بخورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر هم، گفت: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند باایجاد یاس و ناامیدی، ایجاد مشکلات اقتصادی و تشدید تحریم‌ها نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلو دهد، وظیفه همه آحاد جامعه به ویژه شبکه تبلیغ است که با ایجاد روحیه امید به آینده و نشاط در جامعه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: امروز انقلاب اسلامی در دوران بلوغ قراردارد و برای تثبیت این جریان رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم را صادر کردند.

وی بیان کرد: همان طور که انقلاب در گام نخست با حمایت مردم پیروز شد امروز نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب باید این پیچ‌ها را گذراند تا شاهد نصرت الهی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اخلاق، معنویت، سبک زندگی، فهم دقیق از شرایط گذشته و حال، شناخت نقاط ضعف و قوت، ارزش دادن به جوانان از جمله محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام سروستانی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۸۰۰ مبلغ در مناطق مختلف حضور خواهند داشت که از این تعداد ۲۰۰ مبلغ از استان قم و سایر شهرستان‌ها اعزام می‌شوند و بقیه از درون استان هستند.

فرماندار بوشهر نیز گفت: در کنار همه مشکلات و کاستی‌ها کار‌های مهم و خوبی در کشور و بوشهر صورت گرفته که باید به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود.

عباس جمشیدی افزود: در این شرایط حساس که دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش می‌کند امید آفرینی در جامعه و تقویت روحیه امید و نشاط از ضرورت‌هایی است که باید شبکه تبلیغی استان به آن توجه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات