بسیج سازندگی یکی از مهمترین ماموریت های سپاه است

جانشین ناحیه مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر در سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت : ما بنا به درخواست رهبر معظم انقلاب به دنبال زدودن غبار محرومیت از جایجای چهره استان هستیم.
کد خبر: ۹۱۳۶۱۵۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

بسیج سازندگی یکی از مهمترین ماموریت های سپاه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ شهابی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت :طرح بسیج سازندگی که بنا تدبیر مقام معظم رهبری در تاریخ 17/2/1397 در ملاقات با جمعی از فرماندهان سپاه پیشنهاد گردیده یکی از مهمترین و کاربردی ترین طرح هایی است که در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان تاکنون مطرح گردیده است.

جانشین ناحیه بوشهر گفت: بسیج سازندگی یکی از مهمترین ماموریت های سپاه است. و بحمدالله در شهرها و روستا های مخلف استان در عرصه های مختلف فعال است. ما بنا به درخواست رهبر معظم انقلاب به دنبال زدودن غبار محرومیت از جایجای چهره استان هستیم امیدواریم بتوانیم به کمک بسیج سازندگی وظیفه خود را در قبال محرومین جامعه به انجام برسانیم. اینگونه محرومیت زدایی ها و مردمداریها و نفوذ در قلب مردم باعث می شود، دشمن نتواند در عرصه جنگ نرم هم از کاری پیش ببرد.

 سرهنگ شهابی اهداف بسیج سازندگی را درسه مورد عنوان کرد: 1 - غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور 2 – کمک به دولت در خدمت رسانی، محرمیت زدایی و سازندگی با اولویت در روستا ها و نقاط محروم دور افتاده و مرزی 3 – کمک به شناسایی و ایجاد زمینه های اشتغال

سرهنگ شهابی خاطرنشان کرد: طرح های بسیج سازندگی دارای ویژگی های است که برخی از آنها عبارت است از کوتاه مدت و زود بازده، فراگیر و گسترده، فاقد پیچیدگی های تخصصی

شهابی گفت: اجرای طرح های بسیج سازندگی پس از شناسایی عرصه های فعالیت ،تفاهمنامه ای همکاری با دستگاه های اجرایی مرتبط تنظیم آنگاه با محوریت اقشار، متخصصین و رده های بسیج به اجرا در می آیند.

 

ارسال نظرات