مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر خبر داد:
مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت 17 اردیبهشت روز بسیج سازندگی از کمک ­های نقدی و غیر نقدی مردم استان بوشهر به ارزش حدود 40 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۴۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

کمک 40 میلیارد ریالی مردم بوشهر به مناطق سیل­ زده خوزستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی فر اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در استان خوزستان، سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به عنوان سپاه معین شهرستان باوی استان خوزستان انتخاب شد که بلافاصله قرارگاه خدمات ­رسانی سپاه استان بوشهر در این شهرستان مستقر و خدمات ­رسانی به مردم سیل ­زده این شهرستان را آغاز کرد.

وی از حضور 955 نفر از گروه­ های جهادی به منظور کمک به مردم سیل ­زده شهرستان باوی خبر داد و تصریح کرد: با استقرار قرارگاه خدمات ­رسانی در شهرستان باوی اقداماتی در حوزه­ های مختلف انجام شد که کمک به جابجایی مردم و استقرار آن ­ها در کمپ­ ها و تخلیه آب از خانه ­ها، کوچه ­ها و خیابان­ هایی که دچار آب ­گرفتگی شده بودند از جمله مهم ­ترین اقدامات اولیه بود.

مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دومین اقدام قرارگاه خدمات ­رسانی سپاه استان بوشهر در شهرستان باوی، راه­ اندازی درمانگاه ثابت در دهستان عنافجه این شهرستان بود که در طول این مدت، 19 نفر پزشک و پیراپزشک به ارائه خدمات پزشکی پرداخته و تقسیم دارو نیز بین مردم سیل ­زده به صورت رایگان انجام شد.

سرهنگ عباسی­ فر در پایان اقدامات سازمان بسیج سازندگی را در سه حوزه خدمات­ رسانی، محرومیت ­زدایی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: امسال 47 هزار نفر روز در قالب گروه ­های جهادی به خدمات ­رسانی به مردم می ­پردازند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات