خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه تاکستان:

از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده بهره ببریم

حق وردی لو گفت: با استفاده از ظرفیت و افراد علاقه مند و کمک های مردمی که در مساجد در ماه مبارک حضور خواهند یافت ،نسبت به تأمین مالی و ساخت واحد های مسکونی در مناطق سیل زده اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حق وردی لو جانشین فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در همایش مبلغان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر برکت مهمانی خداوند اظهار کرد: بهترین فرصت برای افزایش معنویت و بندگی خداون ماه مبارک رمضان است .


وی در ادامه با یادآوری تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای سختی که هموطنان با مشکلات متعدد اتفاق افتاده به علت سیل دست و پنجه نرم کرده اند گفت: سپاه در مأموریت کمک به سیل زدگان به لطف خدا خوب ظاهر شد و تا پایان کار مأموریت در کنار مردم مناطق سیل زده خواهد ایستاد.


حق وردی لوعنوان کرد: 450 واحد مسکونی جهت ساخت و ساز به استان قزوین واگذار شده است که سهمیه شهرستان تاکستان در روز های آتی مشخص خواهد شد .


جانشین فرماندهی سپاه تاکستان اذعان کرد: طرح جهادی همبستگی ملی یک طرح کشوری است که از طرف سپاه و بسیج ارایه و مطرح شده است که در این طرح هرمسجد متولی ساخت یک منزل خواهد بود.


وی اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت و افراد علاقه مند و کمک های مردمی که در مساجد در ماه مبارک حضور خواهند یافت ،نسبت به تأمین مالی و ساخت این واحد های مسکونی اقدام خواهد شد.


این مسوول تبیین کرد: سازماندهی و اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده استان لرستان چندین مرحله انجام شده و در روز های آینده گروه جهادی دیگری نیز اعزام خواهد شد.


سرهنگ حق وردی لو در خاتمه یادآور شد: باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای جمع آوری کمک های مردمی و تامین مایحتاج مناطق مورد نظر کاملا استفاده کنیم که این به همت روحانیون مساجد و مبلغین انجام خواهد شد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها