خبرهای داغ:
برگزار شد:

دیدار مجموعه فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) با مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم

اعضای شورای فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با آقای رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش دیدار کردند و هفته معلم را به تلاشگران و زحمت کشان عرصه علم آموزی تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۵۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته معلم مجموعه فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) با مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین دیدار کردند.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در این دیدار که با همت بسیج فرهنگیان صورت گرفت گفت: امام علی (ع) میفرمایند که هرکس به من علم بیاموزد مرا بنده خود کرده است و با این فرمایش ما بنده معلمان هستیم و امروزه رسالت بزرگ تربیت فرزندان طراز انقلاب اسلامی و مدیران جهادی آینده در دستان معلمان است که هیچ تقدیری نمیتواند جبران زحمت نماید.

دیدار مجموعه فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه صاحب الامر (عج) با مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم

سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) نیز در این دیدار عنوان کرد: مقام معلم ستودنی ست و چشم امید آیندگان به دست معلمان امروز است که چه جامعه و نسلی را تربیت کرده و تحویل جامعه خواهد داد چون سرنوشت انقلاب و اسلام بدست همین دانش آموزانی پیش خواهد رفت که معلمان و آموزش و پرورش ، امروز تربیت می نماید .

دیدار مجموعه فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه صاحب الامر (عج) با مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم

رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش هم بیان کرد: ما در سایه امنیت نیروهای مسلح در آموزش و پرورش تلاش بر کیفی سازی آموزش ها و تربیت نسلی پویا و خلاق و مدیران جوان انقلابی هستیم.

وی در ادامه از همکاری و همیاری بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.
1012/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها