خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد

تبدیل دو روستای اسدآباد به شهر

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت تعداد بالای متقاضیان در سراسر کشور پروسه شهر شدن دو روستای جنت‌آباد و مزرعه‌بید بسیار زمان بر و سخت بود که چند روز پیش سخت‌ترین مرحله آن که تأییدیه وزارت کشور بود انجام شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۰۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵

تبدیل دو روستای اسدآباد به شهراکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: به علت تعداد بالای متقاضیان در سراسر کشور پروسه شهر شدن دو روستای جنت‌آباد و مزرعه‌بید بسیار زمان بر و سخت بود که چند روز پیش سخت‌ترین مرحله آن که تأییدیه وزارت کشور بود انجام شد.

وی با بیان اینکه این مسأله در شهرستان، استان و سطح کشور مطرح می‌شود، عنوان کرد: بازدیدهای تخصصی از نقاط مربوطه در مرحله بعدی این اتفاق است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تأییدیه وزارت کشور و استعلام‌های تخصصی از وزارت اطلاعات و راه پروسه پایانی شهرهای جدید است که شهر پالیز هم اکنون در این مرحله قرار دارد و تا شهریور ماه و پس از مطرح شدن در هیئات دولت به عنوان مرحله آخر شاهد رسمی شدن این موضوع در اسدآباد باشیم.

وی با بیان اینکه به دنبال شهر شدن روستای چنارشیخ نیز هستیم، تصریح کرد: به همراه فرماندار شهرستان چندین بار در وزارت کشور حضور یافته تا پیگیری‌های مربوط به ایجاد شهرهای جدید اسدآباد را انجام دهیم.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: ایجاد شهرجدید چنار نیز در حال طی کردن مراحل خود بوده و اخبار خوشی از این موضوع به چناری‌ها خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارخانه قطعه‌سازی خودرو در شهرک صنعتی اسدآباد با سرمایه‌گذاری قابل توجهی تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کارخانه کنسانتره سوم نیز در مراحل آخر افتتاح است و خبر تکمیلی و دقیق آن را در آینده نزدیک به همشهریان اعلام خواهیم کرد.

وی در رابطه با افتتاح فاز جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز گفت: در پی دعوت معاون حقوقی هلال احمر کشور به همدان و مذاکره با وی برای حل مشکل سند این بیمارستان هستیم تا پس از حصول نتیجه ساخت فاز جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) که ۱۲۸ تخت را دارا است آغاز کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات