خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین

اعتبارات عمرانی امسال استان، مربوط به تاسیسات با الویت موضوعات سیل است

فرخزاد گفت: اعتبارات ماده ده، امسال مربوط به تاسیسات با الویت موضوعات سیل، بازسازی های سیل و پشیگیری های به عمل آمده خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۴۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه مدیریت بحران به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین و مدیران دستگاههای خدمات رسان در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری برگزار شد.

فرخزاد در این جلسه بیان کرد: با توجه به مشکلات به وجو آمده در سیل اخیر، هم دستگاههای اجرایی، هم شهرداری و هم بخش خصوصی تصرفات غیرقانونی در رودخانه ها داشته اند که باید هرچه سریعتر نسبت به رفع این امر، اقدام شود.

وی با اشاره به دو نفرکشته و ریزش کوه در سیل اخیر در استان گفت: با توجه با اینکه اطلاع رسانی از سوی ما انجام شده اما مردم توجهی به هشدارها نداشتند و متاسفانه این اتفاق رخ داد.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: ما بعنوان دستگاه حاکمیتی و استانداری می توانیم نسبت به برخی تصرفات دستگاهها شکایت کرده و دستگاههای دولتی باید سخت گیرانه نسبت به تسریع در رفع مشکلات به وجود آمده از این تصرفات اقدام کنند.

 

فرخزاد عنوان کرد: هم پروژه های در دست اجرا و هم پروژه های اجرایی شده، که در مسیل ها قرار دارند باید مورد بررسی جدی قرار گیرند.

وی افزود: مسیر رودخانه در شهرک مهرگان کاملا مسدود شده و به رودخانه های همجوار هدایت شده و اداره آب منطقه ای باید اجرای مصوبات را پیگیری و اجرا نماید.

معاون عمرانی استانداری اضافه کرد: در پروژه های در دست اجرا، در پروژه رحیم آباد وکلاچای، بعد از این واریزی به بستر رودخانه نباید وجود داشته باشد.

وی افزود: اعتبارات ماده ده، امسال مربوط به تاسیسات با الویت موضوعات سیل، بازسازی های سیل و پشیگیری های به عمل آمده خواهد بود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها