خبرهای داغ:
آیت الله علما:

گام دوم انقلاب نیازمند توجه ویژه به جوانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برای حرکت قابل قبول نیازمند جوانان انقلابی پای کار است.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست استادیاران و اندیشه ورزان حلقه‌های صالحین استان اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خطاب به بسیج تاکید داشته‌اند که ۸ میلیون بسیجی مؤمن، انقلابی و پای کار داشته باشیم همه باید در جذب و تربیت این نیروها فعال باشند.

وی افزود: همه دغدغه‌ی مقام معظم رهبری اداره جامعه اسلامی است و قطعاً با وجود چنین نیروهایی بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی بر طرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین خصیصه‌های بسیجی مؤمن و انقلابی تکیه او بر عقل اسلامی است و چنین اشخاصی هرگز از خط عاقلانه و اسلامیت خارج نمی‌شوند.

وی همچنین ترور ناجوانمردانه طلبه همدانی را به بخاطر جهل عده‌ای در داخل و تحریک دشمنان اتفاق افتاد را تسلیت گفت و افزود: همه افرادی که او را می‌شناختند بر سلامت و خوبی او شهادت دادند و بنا بر اظهارات همسرش این طلبه مؤمن هنگام شهادت روزه بوده است.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز در این نشست اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده‌اند که اگر هشت میلیون بسیجی مؤمن، انقلابی و پای کار را بتوانیم شناسایی و جذب کنیم دیگر دغدغه‌ای برای ادامه انقلاب نخواهم داشت.

وی افزود: این فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  بسیار مهم است چرا که ادامه انقلاب را تضمین می‌کند و قطعاً پارامترهای موجود در این فرمایش را باید به دقت بررسی و اعمال کرد.

سردار ریحانی گفت: خصیصه‌های لازم برای تشکیل این نیروی هشت میلیونی داشتن ایمان و مؤمن بودن، انقلابی بودن و فکر کردن و پای کار بودن است و هر کدام از این ۳ خصیصه نباشد کارایی لازم را نخواهد داشت.

وی گفت: مورد دیگری که مد نظر حرکت حلقه‌های صالحین و بسیج قرار دارد طرح همبستگی ملی است و همبستگی ملی گرچه در ایران قابل توجه است و مصداق آن در سیل و زلزله‌ای که اتفاق افتاد دیده شد اما بر تقویت آن همه باید کوشا باشند.

ارسال نظرات