خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان

نبیل گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم در بحث تامین اقلام پر مصرف، طرح نظارتی ویژه این ماه آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۹۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

سعید نبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم در بحث تامین برخی کالا ها، به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف در ماه رمضان، طرح نظارتی ویژه این ماه آغاز شد.

وی با اشاره به تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام گفت: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالا‌های پرمصرف در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: همچنین تسهیل و تسریع در امر دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی از دیگر اهداف ما در اجرای این طرح می باشد.

نبیل عنوان کرد: خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی جزو اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح می باشد.

وی با تاکید برضرورت همکاری همه اصناف با بازرسان در اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان افزود: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالا‌ها، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا، تداخل صنفی، از جمله موارد موکد در اجرای این طرح است که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند.

نبیل گفت: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه روزی فعال است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان جهت رسیدگی اعلام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها