خبرهای داغ:
طی سال 97؛

مساعدت 232 میلیارد تومانی کمیته امداد استان قزوین به مددجویان تحت حمایت

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مددجویان و نیازمندان استان قزوین طی سال 97 در قالب کمک معیشت ماهیانه، کمک های موردی، درمانی، فرهنگی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی و ... بیش از 232 میلیارد تومان از کمیته امداد استان قزوین دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۵۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگراری بسیج در قزوین، مجید مومنی در دیدار با رئیس شورای شهر قزوین با تبریک روز شورا بیان کرد: کار شورا و کمیته امداد امام (ره) یک ویژگی بارز و مهم دارد و آن هم ارتباط هرچه نزدیک تر با مردم و خدمت به اقشار مختلف جامعه است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم افتخاری گران سنگ است از همین رو بنیانگذار جمهوری اسلامی می فرمود که مرا خدمتگذار بخوانید بهتر است ، لذا ما نیز در کمیته امداد امام (ره) به چنین افتخاری بر خود می بالیم و امیدواریم که خداوند سبحان توفیق خدمت هرچه بیشتر و بهتر به نیازمندان را بر ما عطاء کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: شاید در واژگان مرسوم به کسی که با مشکلات مختلفی روبرو شده و امروز به کمک دیگران محتاج است، نیازمند بگویند ولی در واقع نیازمند حقیقی ما هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در سال 97 اعلام کرد: مددجویان و نیازمندان استان قزوین طی سال 97 در قالب کمک معیشت ماهیانه، کمک های موردی، درمانی، فرهنگی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی و ... بیش از 232 میلیارد تومان از کمیته امداد استان قزوین دریافت کرده اند.

مومنی عنوان کرد: از این رقم، 72 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشایی پرداخت شده و بیش از 160 میلیارد تومان کمک بلاعوض شامل کمک معیشت ماهیانه، کمک های موردی، درمانی، فرهنگی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی و ... بوده است.

وی تصریح کرد: حتی یک ریال از کمک های مردمی برای هزینه های جاری صرف نشده و همه کمک های مردمی در موارد اعلامی از سوی نیکوکاران براساس نیت اهداء کننده و در سایر موارد نیز براساس مقررات تنها برای نیازمندان صرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: بیش از 4000 طرح اشتغال طی سال 97 برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده که در مجموع در حال حاضر 13 هزار اشتغال فعال در استان به واسطه تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده، وجود دارد.

رئیس شورای شهر قزوین نیز گفت: مردم استان قزوین به واسطه پیشینه فرهنگی و دینی در امر نیکوکاری دارای فعالیت های مختلفی هستند و در این میان اعتماد مردم به کمیته امداد امام (ره)

نیز برجسته است.

حکمت ا... داودی تأکید کرد: اقدامات کمیته امداد امام (ره) بر کسی پوشیده نیست ولی لازم است ابعاد مختلف این تلاش ها اطلاع رسانی شود تا مردم بیش از پیش با شیرینی و حلاوت این تلاش ها آشنا شوند.

وی یادآورشد: شورای اسلامی شهر قزوین این آمادگی را دارد تا در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد امام (ره) همکاری های بیشتری داشته باشد تا شاهد ارتقای بیش از پیش خدمات به نیازمندان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها