خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزین:

سپاه پرچمدار عملی کردن آرمان های انقلاب اسلامی است

سرهنگ صادق پور گفت: سپاه پرچم دار عملی کردن آرمان ها و شعار های انقلاب اسلامی می باشد.
کد خبر: ۹۱۳۲۴۴۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج برگزار گردیده بود اظهار کرد: امسال با توجه به اتفاقاتی که در روزهای ابتدایی فروردین ماه روی داد و بخش هایی از کشور عزیزمان درگیر بحران سیل شدند آنچنان که شایسته بوده است به موضوع شعار سال یعنی رونق تولید توجه نشده است لذا همت رسانه ها باید طوری باشد که به صورت حداکثری به این مسئله پرداخته شود.


صادق پور ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در قانون اساسی آمده است و امام راحل انتظار داشتند در هر عرصه ای که انقلاب نیاز دارد وظیفه خود را انجام می دهد؛ در واقع سپاه پرچم دار عملی کردن آرمان ها و شعار های انقلاب اسلامی می باشد.

این مسوول اذعان کرد: امروز شاهد هستیم که سپاه در برابر همه تهدیدات حافظ انقلاب اسلامی است و خدمت سپاه نه تنها در عرصه های نظامی که در مجموعه مباحث فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز دامنه دارد.

وی یادآور شد: نمونه ای از این خدمت را امسال در مدیریت بحران در موضوع سیل شاهد بودیم که بسیج، سپاه، هیئات مذهبی، موکب ها همه در کنار هم به ارائه خدمت پرداختند.

فرمانده سپاه امام سجاد با بیان این نکته که این ناحیه بزرگترین ناحیه سپاه استان به به لحاظ سرزمین می باشد گفت: با توجه به همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم در کشور و به ویژه در مناطق محروم با آنها رو به رو هستند یک میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم این بخش کمک شده است و در اختیار سیل زدگان استان گلستان و خوزستان و لرستان قرار گرفته است و چهارمین محموله کمک های ما نیز فردا از اقبالیه به مناطق سیل زده لرستان ارسال می گردد.

صادق پور به هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: برنامه های عقیدتی و روشنگری های سپاه و بسیج به همین هفته محدود نمی گردد و برنامه های متعددی طی سال برگزار می شود، در این مسئله هم سپاه و عصاره آن یعنی بسیج همواره اقدامات فرهنگی و بصیرتی را در دستور عملکرد خود دارند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها