برنامه ­های هفته عقیدتی سیاسی سپاه استان بوشهر تشریح شد

جلسه هماهنگی برنامه ­های هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم در بسیج و سپاه به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۷۹۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این جلسه گفت: برنامه ­های اجرایی هفته عقیدتی سیاسی از 7 تا 12 اردیبهشت در رده ­های سپاه و 12 تا 18 اردیبهشت در رده ­های بسیج برگزار می ­شود که برنامه ­های مختلفی به این مناسبت در سطح سپاه استان، نواحی، حوزه ­ها و پایگاه ­های مقاومت سراسر استان برگزار می ­شود.

سرهنگ محمد بحرانی در ادامه به تشریح برنامه ­های شاخص این هفته در سپاه امام صادق علیه السلام پرداخت و اظهار کرد: برگزاری نشست بصیرت سیاسی و دیدار جمعی از اساتید، مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مهم­ ترین برنامه ­های اجرایی این هفته در مرکز استان است.

وی برپایی نمایشگاه کتاب به مدت 10 روز و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و معلم را از دیگر برنامه ­های این هفته عنوان و تصریح کرد: برنامه ویژه این هفته همایش روز عقیدتی سیاسی در سپاه است که روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان در بندر بوشهر برگزار می ­شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این جلسه گفت: اختصاص یک هفته در سال به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نشان دهنده اهمیت تربیت و آموزش ­های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

وی اثربخشی برنامه ­های آموزش عقیدتی سیاسی را مهم ارزیابی کرد و افزود: هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سیاسی اگر خودشان عمل کننده به مواردی باشند که به دیگران می ­گویند قطعاً اثربخشی گفته­ های آن­ ها به دیگران بالاتر می­ رود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات