فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: آثار شهید مطهری، حافظ و تداوم ­بخش انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۸۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

آثار شهید مطهری، حافظ و تداوم ­بخش انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این مراسم که در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از فکری توانا و قلبی سرشار از ایمان و اخلاص سرچشمه می گرفت و اگر به آثار ایشان نگاه کنیم می ­بینیم که کتب این شهید بزرگوار، هم شایسته و هم انقلابی است و هم برای نسل ­ها و اعصار آینده قابل بهره ­برداری است.

وی شخصیت و آثار شهید مطهری را دفاع از مرزهای ایدئولوژیکی اسلام و انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: آثار این رادمرد و فیلسوف بزرگ، دفاع ریشه ­ای از اصول و اعتقادات مکتب اسلام و دفاع از روحانیت اصیل و طراز مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه استان بوشهر، مردم را یکی از ستون و پایه ­های انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: شناخت نیازهای بشری و مردم­ داری در مکتب اسلام در آثار شهید مطهری به وفور قابل مشاهده است به طوری که ایشان در عین ساده­ نویسی دارای آثاری با معنا در این زمینه است که برای هر کس و در هر سنی که این آثار را مطالعه کنند مطالب آن قابل فهم است.

سردار رزمجو سعه صدر، مهربانی، عطوفت و ساده­ زیستی را از ویژگی­ های اخلاقی شهید مطهری عنوان و خاطرنشان کرد: استاد شهید مطهری، مرد دین و سیاست بود و در ابعاد مختلف مسائل سیاسی داخلی و خارجی را با راهکارهای مناسب قابل اجرا هم برای امام خمینی (ره) و هم برای انقلاب اسلامی ترسیم می ­کرد.

وی در پایان اذعان کرد: با بررسی ­هایی که در سپاه پاسداران صورت گرفت به خاطر ویژگی­ هایی که این شهید بزرگوار داشت سال روز شهادت این متفکر شهید به عنوان هفته عقدیتی سیاسی در سپاه نام ­گذاری شده است که عقیدتی سیاسی در سپاه نیز توانسته است با تأسی از آیات قران، در پیکره سپاه پاسداران و به ویژه سپاه استان بوشهر اقدامات خوب و مفیدی را انجام دهد.

در این مراسم که به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام برگزار شد از تعدادی از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی و مسئولان برگزاری دوره ­های عقیدتی سیاسی در سپاه استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام گله گیری استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران ویژه این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخته و سرهنگ محمد بحرانی مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام نیز به ارائه گزارش عملکرد سال 1397 پرداخت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات