مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد؛

ارسال ۵ محموله کمک به سیل زدگان توسط جامعه ورزش استان مرکزی

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: با ساماندهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکنون ۵ محموله کمک به سیل زدگان توسط جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۲۶۹۶۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، گفت : با ساماندهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکنون ۵ محموله کمک به سیل زدگان توسط جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این کمک ها مشتمل بر انواع کنسروجات ، برنج ، نان ، مواد غذایی فاسد نشدنی، انواع مواد و لوازم بهداشتی، پوشاک مناسب، پتو و... بوده است .

حقدادی ادامه داد: ضمن بازدید از مناطق سیل زده و بررسی نیازمندی‌هیا منطقه، خودروهای امدادی و کمیته آفرود هیات اتومبیلرانی و موتورسواری برای ارسال کمک ها به مناطق صعب‌العبور بیش از یک هفته در این مناطق حضور بهم رسانده اند و هم اکنون مشغول به امداد هستند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در پایان اظهار کرد: با توجه به اهداف عالیه تربیت بدنی و ورزش این اقدامات وظیفه مهم برای همه ما بوده و مسلما با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی جامعه ورزش و جوانان کشور این کمک ها بیش از پیش ادامه پیدا خواهد کرد تا هموطنان عزیزمان مشکلات کمتری داشته باشند و زودتر به زندگی عادی خود برگردند .

ارسال نظرات