خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان سپاه قزوین اذعان کرد:

تلاش بسیج هنرمندان برای تحقق فرمایشات رهبری

مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: اولویت سازمان بسیج هنرمندان تحقق به اهداف و فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

محسن کریمی مسئول هنرمندان سپاه صاحب الامرعج استان قزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مهم ترین برنامه های اجرا شده در سال 97 اشاره کرد.

وی در ابتدا با اشاره به برپایی نمایشگاه رسم پروانگی عنوان کرد: نمایشگاه رسم پروانگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد.

این مسئول افزود: برپایی نمایشگاه رسم پروانگی از مهم ترین برنامه های اجرا شده در سال گدشته می باشد که با هدف انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به جوانان و نوجوانان برپا شد.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: این نمایشکاه متشکل از 40 غرفه برپا شد وخاک و سنگ طراحی شده سبب گردید تا بازدید کنندگان با حضور در این نمایشگاه حال و احوال مناطق جنگی را احساس کنند که خوشبختانه از استقبال خوبی برخوردار بود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر عج استان قزوین اذعان کرد: اجرای نمایش شیدایی برای 7000 نفر، اجرای محافل شعر با موضوعات دو بیتی های متفاوت،تولید سری های نمایشگاهی با موضوعات دفاع مقدس چاپ کتاب رسم پروانگی از جمله برنامه های برگزار شده در سال گذشته است.

وی تصریح کرد:نمایشگاه های آئینی به مناسبت های ایام اربعین، محرم و صفر، تولید مستندات با موضوعات شهدای مدافع حرم و سرداران شهید نیز در برنامه ها سال 97 اجرا شده است.

کریمی با اشاره به اولویت بندی برنامه های بسیج هنرمندان در سال 98 تشریح کرد: اجرای برنامه های هفته انقلاب اسلامی در روز بسیج هنرمندان که شامل سلسله برنامه های فرهنگی، هنری، آئینی می باشد در صدر برنامه های سال 98 می باشد.
*اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری

این مسئول با اشاره به اجرای کردن منویات رهبری در سازمان بسیج هنرمندان و جامعه عمل پوشاندن به فرمایشات معظم له اظهار کرد: استفاده از ایده و نظر نخبگان و صاحب نظران فرهنگی هنری استان در خصوص نقش و سهم هنرمندان بسیجی در یک افق زمانی مشخص، هماهنگی و رایزنی بیشتر با دستگاه های فرهنگی استان برای وحدت و انسجام بیشتر در دستور کار سال جدید سازمان بسیج هنرمندان می باشد.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر عج استان قزوین با اشاره به رسیدگی جدی به فعالیت های پایگاه های بسیج هنرمندان در شهرستان ها تاکید کرد: تقویت جدی دفاتر شهرستانی و کانون های بسیج هنرمندان و اجرای اردوهای صابری، استفاده از ظرفیت های هنرمندان شهرستان برای فعال تر شدن کانون ها بسیج هنرمندان به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

کریمی در خاتمه متذکر شد: بسیج هنرمندان با حضور هنرمندان خلاق برپا شده است که برای انجام رسالت و ایفای نقش خود در جریان های ادبی و فرهنگی فعالیت کنند و با تمام سعی خود در راستای تحقق فرامین رهبری معظم و ارمان های انقلاب تلاش می کنند.


1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها