سیل خدمت‌رسانی ادامه دارد؛

اعزام کاروان شهید بابایی به منطقه سیل زده پلدختر

رضا صیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: کاروان شهید بابایی متشکل از 45 جهاد فعال بسیجی است که 27 نفر آنان از دانشجویان جهادی و مابقی فعالین کارگری هستند.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۷۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

رضا صیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به لزوم کمک رسانی به مناطق سیل زده گفت: کاروان کمک به مناطق سیل زده استان مرکزی که متشکل از دانشجویان و کارگران بسیجی استان است، امروز به منطقه سیل زده پلدختر برای خدمت رسانی اعزام شد.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی در استان برای کمک به سیل زدگان در حال انجام است و هماهنگی کاروان ها با بسیج سازندگی سپاه روح الله است، افزود: کاروان شهید بابایی متشکل از 45 جهاد فعال بسیجی است که 27 نفر آنان از دانشجویان جهادی و مابقی فعالین کارگری هستند.

صیدی با تشریح اهداف این کاروان عنوان کرد: متأسفانه هم اکنون وضعیت مناسبی برای هم وطنان‌مان در لرستان به ویژه در پلدختر وجود ندارد، به همین دلیل این کاروان و سایر کاروان های اعزامی برای رفع مشکلات این عزیزان مستقر می شوند و استقرار این کاروان ها تا برطرف شدن کامل مشکلات در مناطق انجام می شود.

وی با اشاره به بسیج شکل گرفته مردمی در مناطق خاطرنشان کرد: به لطف خدا حرکت های خوبی از سوی مردم شکل گرفته است و اکنون نوبت پشتیبانی مسئولین است که باید برای سهولت و دسترسی بهتر مردم به امکانات و تجهیزات وارد عمل شوند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات