نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس مطرح کرد؛

کمبود فضای ورزشی، مهمترین دغدغه ورزشکاران ساوجی

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: ساوه از حیث سرانه فضای ورزشی در آخرین رتبه استان مرکزی قرار دارد و این مهم بیانگر آن است که در گذشته در حق این شهرستان اجحاف شده است.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۹۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در حمایت از تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه و تمهید زیرساخت های استادیوم چمران برای حضور این تیم در رقابتهای دسته یک کشور، در جلسه ای که در فرمانداری ساوه و با حضور مسئولان و کادر مربیگری و فنی تیم برگزار شد.

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در این جلسه ضمن تبریک صعود تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به دسته یک کشور و تقدیر از تلاش های مدیریت، کادر مربیگری و بازیکنان اظهار کرد: ساوه از دیرباز مهد ورزش فوتبال و فوتسال بوده و حضور تیم خوشه طلایی در لیگ دسته یک کشور، افتخار دیگری بر ورزش این دیار است.

محمدرضا منصوری با تاکید بر حمایت های همه جانبه مسئولان شهرستان ساوه و استان مرکزی در کسب افتخارات بیشتر توسط نماینده استان مرکزی، گفت: تقویت زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان ساوه برای برگزاری بازی های این تیم ضروری است. ساوه از حیث سرانه فضای ورزشی در آخرین رتبه استان مرکزی قرار دارد و این مهم بیانگر آن است که در گذشته در حق این شهرستان اجحاف شده است.

وی با اشاره به سفر وزیر ورزش به ساوه در اواخر ماه جاری گفت: در این سفر تلاش خواهیم کرد کاستی های حوزه ورزش را مطرح و اعتبارات ملی برای جبران کمبودها تخصیص یابد.

منصوری واگذاری مدیریت مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه به تیم خوشه طلایی و تخصیص اعتبار برای تجهیز این ورزشگاه را اولویت اصلی حوزه ورزش شهرستان دانست و افزود: تکمیل زمین چمن مجموعه ورزشی فجر به عنوان مکان تمرین تیم از دیگر اولویت هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: فوتبال به عنوان پیشانی ورزش کشور مطرح است و اولویت ما نیز کمک به تیم خوشه طلایی ساوه برای کسب نتایج بیشتر است.

عابد حقدادی نیز در این جلسه بر تامین زیرساخت های ورزشی در ساوه تاکید کرد و افزود: استادیوم ورزشی چمران برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول باید به امکاناتی مانند وی آی پی، رختکن مناسب، اتاق کنفرانس، روشنایی، اسکوربورد و چمن استاندارد تجهیز شود.

وی افزود: امکان واگذاری استادیوم چمران به مجموعه خوشه طلایی برای یک بازه زمانی مشخص وجود دارد و لازم است تا بخش دولتی و مجموعه خوشه طلایی به عنوان بخش خصوصی به صورت مشترک این مجموعه ورزشی را تجهیز و مدیریت کنند کما اینکه در شهرهای دیگر استان نیز چنین موضوعی انجام شده است.

حقدادی گفت: برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول به طور متوسط به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و باید راهکارهای تامین این مبلغ از محل منابع مالیاتی و سایر ظرفیت های شهرستان ساوه در راستای کمک به تیم خوشه طلایی اتخاذ شود.

ارسال نظرات