خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:

۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی در واقع محصول اندیشه امام خمینی(ره) است

صادق پور گفت:روز ۱۲ فروردین محصول اندیشه امام خمینی برای ایجاد مفهوم مردم سالاری در کشور بود
کد خبر: ۹۱۲۳۳۳۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

‍ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک یوم الله ۱۲ فروردین، اظهار کرد: 12 فروردین یکی از روزهای مهم و یکی از بزرگترین عید های مذهبی و ملی ملت ایران می باشد و روزی است که حکومت الهی در کشور معنای خود را به دست آورد.

وی خاطر نشان کرد: روز جمهوری اسلامی ایران” در واقع تاییدی بر تمامی آرمان های زیبای انقلاب و “نه” محکمی به تمامی بدخواهان،حسودان و تنگ نظران بود و ملت در این روز سند آزادي و استقلال خود را با استقامتي خستگي‌ ناپذير و به بركت خون شهيدان و مجاهدان امضا نمودند.

صادق پور گفت: 12 فروردین محصول اندیشه بلند امام خمینی (ره) برای ایجاد مفهوم مردم‏ سالاری‏ در کشور بود و ملت ایران تکلیف خود را برای همیشه با دولت‌ های مستکبر و زور‌مدار تعیین کردند.

ورئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین با بیان اینکه در این روز مردم رای آری به نظام جمهوری اسلامی دادند، یادآور شد:‌ مردم با حضور 98 درصدی در همه پرسی نظام اسلامی توطئه های دشمنان را علیه نظام اسلامی خنثی کردند، این روز، روز بیعت ملت با اسلام و دفاع و حمایت و فداكاری در راه انقلاب است.

این مسوول بیان کرد: اصرار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و مدل حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

صادق پور با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمامی تجهیزات و امکانات سعی نا کارآمدی نظام را دارند، عنوان کرد: تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی بایستی از اولویت‌های جدی در عرصه خنثی سازی اهداف و برنامه‌های دشمن تلقی شود.

وی جوهره اسلام گرایی جاری را ناشی از حرکت نظام و ملت ایران و برخاسته از آموزه‌های اسلام دانست و تاکید کرد: تحولات سرنوشت ساز دهه‌های اخیر و مقاومت بیداری اسلامی امروز متاثر از انقلاب اسلامی و عملکرد جمهوری اسلامی ایران و گفتمان ولایت فقیه برای امت اسلامی است که با آشکارسازی نشانه‌های احیای امت واحده و تمدن نوین اسلامی، طرح‌های سلطه جویانه غربی را به چالش کشانده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در خاتمه گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه دار بیداری اسلامی الگوی ملت‌های مسلمان و بلکه جوامع آزادیخواه و حق طلب قرار گرفته است و به تدبیر مقام معظم رهبری سال 13۹۸ سال «رونق تولید» نامگذاری شده است به فضل الهی آحاد ملت و مسئولان نظام با عمل به توصیه‌های معظم له رونق تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال هموطنان عزیزمان و عدم وابستگی به بیگانگان، بسترهای استحکام درونی کشور را تقویت کرده و جبهه دشمنان را به تماشاگر محض پیشرفت و افتخارآفرینی خود تبدیل خواهند کرد.انشالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها