خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان توسط سپاه فامنین

فرمانده سپاه ناحیه فامنین از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان توسط سپاه فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۵۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان توسط سپاه فامنینسرهنگ حسن بهادری یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن ابراز تاسف و تاثر برای از دست دادن تعدادی از هموطنان در حوادث سیل اخیر اظهار کرد: سپاه ناحیه فامنین با کمک مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار شهرستان فامنین کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین و اصناف را جمع‌آوری کرده است و به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه این کمک‌ها شامل بیش از 8 میلیون تومان کمک نقدی است، گفت: کمک‌های غیر نقدی شامل پتو، چادر، برنج، مواد غذایی کنسرو شده و... است که همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: سپاه ناحیه فامنین در این ایام در آماده‌باش بوده و این آمادگی را دارد که به کمک گردان‌های بیت المقدس و بسیجیان خود و با استفاده از امکانات و خودروها تاکتیکی به کسانی که به علت شرایط جویی در راه‌ها و مسیرها دچار مشکل شده‌اند، همچنین در مناطق سیل‌زده کمک‌رسانی کند.

وی از تلاش تمام مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان فامنین قدردانی کرد و گفت: همشهریان عزیز برای کمک به هموطنان سیل‌زده و کم کردن فشارآسیب‌های وارد شده می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 1-11504545-35-3810 نزد بانک انصار به نام سپاه استان برای کمک به مردم سیل‌زده واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را به حوزه‌های مقاومت ویا پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات