خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد خبر داد

ارسال ۴ محموله کمک‌های مردمی از اسدآباد به مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از ارسال چهار محموله به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی از اسدآباد برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۲۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

ارسال ۴ محموله کمک‌های مردمی از اسدآباد به مناطق سیل‌زدهسرهنگ امید علی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: به همت پاسداران و بسیجیان عزیز برای سیل‌زدگان شیراز و گلستان از مردم انقلابی اسدآباد و اصناف محترم کمک های مردمی جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به ارسل چهار محموله کمک‌های مردمی از اسدآباد برای کمک به سیل‌زدگان افزود: ارزش ریالی این کمک‌ها مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال است که در چهار مرحله جمع‌آوری شده و به سپاه استان ارسال شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ضمن تشکر از مردم انقلابی اسد آباد گفت: همکاری مردم شهیدپرور اسدآباد و اصناف در این امر خداپسندانه مثال زدنی بود.

وی ضمن اعلام آمادگی سپاه اسدآباد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ابراز داشت: همه عزیزانی که می‌خواهند در این امر خداپسندانه شرکت کنند به پایگاه‌های بسیج حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه اسدآباد مراجعه کنند.

الیاسی عنوان کرد: همچنین شماره حساب‌های 5151818086011  نزد بانک انصار به نام حوادث غیر مترقبه بسیج و شماره حساب 381035115045451 نزد بانک انصار به نام سپاه استان همدان آماده دریافت کمک‌های نقدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات