خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

نیروهای استان همدان در ساعات اولیه وقوع سیل به کمک مردم شتافتند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نیروهای استان همدان و کمک‌های مردمی در ساعات اولیه وقوع سیل پیشروتر از استان‌های همجوار در نقاط بحران خیز حضور پیدا کرده و به کمک مردم شتافته‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۳۲۲۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

نیروهای استان همدان در ساعات اولیه وقوع سیل به کمک مردم شتافتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در رابطه با کمک‌های مردمی اعزامی به مردم سیل زده گلستان و آق قلا اظهار داشت: مردم همدان کمک‌های زیادی در زلزله سال گذشته و سیل امسال داشته‌اند که این امر قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه صبح امروز چهارمین محموله کمک های مردمی استان همدان به مناطق سیل زده گلستان اعزام شد، افزود: مواد غذایی، اقلام زیست خواب و پتو و وسایل مورد نیاز برای ایجاد سیل بند و همچنین وجوهات نقدی از جمله کمک های مردمی استان همدان بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نیروهای تخصصی سازندگی سپاه همدان از ساعات اولیه سیل در مناطق گلستان حضور پیدا کرده و به محض کم شدن میزان آب، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی عنوان کرد: تمامی نواحی و پایگاه‌های مقاومت آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده را دارند و برای کمک‌های نقدی نیز شماره حساب‌های بانک سپه و بانک انصار اعلام شده است.

سردار مجیدی تاکید کرد: نیروهای استان همدان و کمک‌های مردمی در ساعات اولیه وقوع سیل پیشروتر از استان‌های همجوار در نقاط بحران خیز حضور پیدا کرده و به کمک مردم شتافته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات